Cyper Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Blev rätt så imponerad av denna film. För er som faktiskt har sett Scarface med Al P så ser ni hur bra gjort den är. Riktigt underhållande! Hier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Den var rikigt bra gjord! Har sett Miami Vice introt i VC innan men inte Scarface slutet. Redigerad 4 augusti, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Blev rätt så imponerad av denna film. För er som faktiskt har sett Scarface med Al P så ser ni hur bra gjort den är. Riktigt underhållande! Hier Haha, den var ju väldigt bra! Jag måste se den igen. Redigerad 5 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Var rätts så bra gjort för att ta den sista scenen från Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Det där var riktigt bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Bra gjort, jag älskar verkligen Scarface Theme song som spelase i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Bra gjort, jag älskar verkligen Scarface Theme song som spelase i slutet. Samma här! Synd att just den versionen är så svår att få tag på. den enda jag har är den som spelas i början av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Samma här! Synd att just den versionen är så svår att få tag på. den enda jag har är den som spelas i början av filmen. Mm jag vet, det finns en som heter "Tony's Theme" men det är en annan version. Jag har bara fått tag på den här versionen genom att rippa från filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts