Nik. Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 bumpar lite här. är det bara jag som följer denna serie? I just love it! <3 Ska just kolla in episod 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 bumpar lite här. är det bara jag som följer denna serie? I just love it! <3 Ska just kolla in episod 13. Jag följer den, och jag tycker bara att den blir bättre hela jävla tiden.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jag följer den, och jag tycker bara att den blir bättre hela jävla tiden.! eller hur! allt går så jävla deep! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 Snälla säg att människor inte har glömt bort den här serien? Vill ha någon att prata om den med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 jag tycker den har tappat som tusan nu med den paralella universumet.. Det var bättre förr när det var lite halvmystiska saker som hände av olika anledningar, nu känns det bara som de kan hitta på precis vad som helst för att göra saker värre och mer komplicerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 jag tycker den har tappat som tusan nu med den paralella universumet.. Det var bättre förr när det var lite halvmystiska saker som hände av olika anledningar, nu känns det bara som de kan hitta på precis vad som helst för att göra saker värre och mer komplicerade. Jag tycker tvärtom, det blir bara bättre och bättre. Klart som inte kunde hålla allt hemligt för evigt, då skulle man bli less på att man aldrig får reda på något istället! Senaste avsnittet var kung, iallafall Sam Weiss delen. Har misstänkt att han skulle komma in och ha en större roll sen anagrammet som dom skrivit i AltWalters gamla labb i Over There: Part 2! Allt är så planerat så jag inte vet vad jag ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 Funderar på att börja se detta, har två frågor : 1. är det i samma klass om Lost? 2. Gillar ni som gillar Fringe, Lost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 Funderar på att börja se detta, har två frågor : 1. är det i samma klass om Lost? 2. Gillar ni som gillar Fringe, Lost? Det var Lost och J.J Abrams namn som fick mig att se på Fringe, så ja jag gillar Lost. Det är lite segt i början, men mot andra halvan av säsong ett och framåt blir det enligt mig bara bättre och bättre! Faktiskt så tycker jag att den djupare handlingen är mycket trevligare än i Lost, avsnitten håller högre kvalitét rakt igenom och även utfyllnadsavsnitten är väldigt bra. Samt att Fringe har bättre tempo enligt mig! Dom som skriver serien är genier, alla karaktärer som kommer in bara för ett avsnitt kan man känna medlidande på något sätt för och det är bara väldigt väldigt välskrivet! Men, det är dom sega avsnitten i början som är svårast att ta sig igenom, sen betalar det av sig. Ge det en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Följer ni fortfarande Fringe? Säsong fyra kickade precis av stapeln, och som jag har väntat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Följer ni fortfarande Fringe? Säsong fyra kickade precis av stapeln, och som jag har väntat.. Drog igenom hela serien i våras och var lite pepp men.. kändes väldigt "meh". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 Sista avsnittet nånsin, nu är det över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts