P-C Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 J.J. Abrams nya serier FRINGE kommer att sändas i höst på FOX. Jag låter fan trailern tala för sig själv: [youtube-old]2kwUiINjfJA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Verkar onekligen intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Häftigt! Ännu häftigare om det skulle visas på en fri kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Ser ju onekligen bra ut, dessutom så har en screener på första avsnittet läckt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Verkar skitfet, ska lätt följas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Verkar grymt! Ska ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Efter att ha sett Cloverfield så har jag fått upp ögonen för J.J. Abrams. Så kanske kommer jag se den här. Hoppas bara att det inte blir som Lost, som jag inte gillar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Efter att ha sett Cloverfield så har jag fått upp ögonen för J.J. Abrams. Så kanske kommer jag se den här. Hoppas bara att det inte blir som Lost, som jag inte gillar alls. Har sett första halvtimmen av första avsnittet, sen blev jag avbruten av pigga människor och en allmän surhet. Och jag kan säga att det inte är som lost! Dessutom läste jag nånstans att varje avsnitt har en egen plot, lite som CSI blandat med X-files. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) editerar Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Ärre sådär mycket action eller ljuger trailern? Jag har ju inte sett hela än, då jag blev avbruten, men det börjar ganska intensivt med flygplansscenen, men sen ska dom ju börja presentera karaktärer och handling, så då var det inte lika hardcore. Men jag vet inte hur det blir senare, blir nog att kolla ikväll. Edit: Nu har jag sett det, och det var ett genialiskt avsnitt... 1 timme och 20 min, mer som en film med ett uppföljarslut, men det blir jävligt intressant att se vad som händer senare.! Regisseringen var genialisk, ploten var smart och välgenomtänkt, många vändningar och smarta idéer. Skådespeleriet hade sina brister, men var också bra vid många tillfällen. Musiken i scenen mot slutet när John vaknar upp är verkligen min smak, smart och dramatisk ackordföljd. Mycket bra serie! Redigerad 7 augusti, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Såg nyss första avsnitt och damn! Ser fram emot mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Såg nyss avsnitt ett. Galet<3, När kommer nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Såg nyss avsnitt ett. Galet<3, När kommer nästa? Första avsnittet sänds den 9e september, så blir väl förmodligen en vecka efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Såg nyss första avsnitt och damn! Ser fram emot mer! Håller med till 100%!. Jag gillade piloten, gav mersmak. Bra flow, mycket "JJ Abrams"-ighet, en hel del kittlande mystik. Önskar att det bara var lite mer... Fysik. Mer förklaringar åtminstone. Och Joshua Jackson är bäst. Typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Fringe.S01E01.HDTV.XviD-NoTV Den ni snackar om? verkar helt okej, har dock 1 timme kvar att se^^ Wiee, märkte just att de har "lost" ljudet med ;D Redigerad 10 september, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Såg piloten nyss, och... nja. Väldigt intressant story som de skulle kunna göra underverk med, men karaktärerna och relationerna kändes sliskigt stereotypiska. Jag tyckte att det blev bättre i slutet, och såklart blir jag tvungen att se mer. Åtminstone några avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Fringe.S01E02.HDTV.XviD-0TV.avi brb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Nej, efter E03 känns det hopplöst. Rekommenderas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Nej, efter E03 känns det hopplöst. Rekommenderas inte. Orkar inte ens se tredje avsnittet. För mycket av allt. Så kan serien än så länge sammanfattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Nej, efter E03 känns det hopplöst. Rekommenderas inte. Får åka hem och se det, antog att serien skulle floppa efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts