Foo Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 VAd heter den där låten i reklamen till något? I reklamen är det en bil som kör runt i en stad, gjord av tecknade bilder. Den gick för mer än ett år sedan. Jag skulle bli väldigt tacksam om någon kunde svara! Låten går ungefär såhär: "Harkel".. Wana take me a way in this beutiful magical......... sen vet jag inte riktigt hur den fortsätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Vet vilken låt du menar men vet inte heller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Scooter har gjort en låt som påminner om den där reklamlåten, lyssna... Scooter - Ramp! The logical song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Scooter har gjort en låt som påminner om den där reklamlåten, lyssna... Scooter - Ramp! The logical song Ja dom är väldigt lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 kanske Supertramp - The Logical Song? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 skribb:den låten tänkte jag på också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jaa! Det stämmer det här är den låt jag söker. Tack så jättemycket. Visst är den bra!!!!!!!! "Supertramp" gjorde orginalet och då måste "Scoter" ha remixat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 den suger!..Heavy metal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 den suger!..Heavy metal!!! HipHop ska de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 E det nån som vet vem som har gjort Red bull reklam låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 E det nån som vet vem som har gjort Red bull reklam låten Menar du den för "Big Air"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Menar du den för "Big Air"? Ja det e den jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Ja det e den jag menar Jag vet tyvärr inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Scooter har gjort en låt som påminner om den där reklamlåten, lyssna... Scooter - Ramp! The logical song JAg har funderat på en sak och jag undrar om det verkligen är scooter som har gjort hela låten. Är det inte scooter som har tagit början av denna fantastiskt bra låten och sedan "förstört" den med sin egen musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 JAg har funderat på en sak och jag undrar om det verkligen är scooter som har gjort hela låten. Är det inte scooter som har tagit början av denna fantastiskt bra låten och sedan "förstört" den med sin egen musik? Scooter har bara gjort en remix, jag tycker både originalet och remixen är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Vet du vem som har gjort orginalet utan scooters remix? Arvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Vet du vem som har gjort orginalet utan scooters remix? Arvid. Supertramp, skribb skrev det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PeterE Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Den är okej,men The Queens Of The Stone Age är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts