Alle090 Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Tillåt mig att skratta. Förstår du kanske bättre vad jag menar om jag skriver det i rött? Jag hade fel, nu låt det vara. Oj, va full du är av dig själv. JA, jag hade fel nu (Mogen). Men jag har inte alltdi fel. Det är det jag säger. Jäkla morsgris. Här Finns det någon bättre för samma pris? eller är denna bra? Kan du tänka dig att bygga din egna dator eller vill du helst köpa paket dator? EDIT: Ny sida! Redigerad 5 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Oj, va full du är av dig själv. JA, jag hade fel nu (Mogen). Men jag har inte alltdi fel. Det är det jag säger. Jäkla morsgris. EDIT: Ny sida! Tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Okej, okej, nu räcker det med att jävlas med Alle090 och att underskatta datorers prestanda. Alle090, han har redan sagt att han vill slippa bygga själv. Jag ska försöka rota fram ett mer prisvärt paket, men först undrar jag: - Behöver du ha 3 års antivirus? - Behöver du ha en skärm? Finns en hel del prestanda att vinna om du struntar i dessa två punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Okej, okej, nu räcker det med att jävlas med Alle090 och att underskatta datorers prestanda. Alle090, han har redan sagt att han vill slippa bygga själv. Jag ska försöka rota fram ett mer prisvärt paket, men först undrar jag: - Behöver du ha 3 års antivirus? - Behöver du ha en skärm? Finns en hel del prestanda att vinna om du struntar i dessa två punkter. Som jag fattade ville han ha en cs dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Som jag fattade ville han ha en cs dator Så mycket begrep jag också; men det är möjligt att han vill ha en framtidssäker dator också? Den här datorn satte jag ihop på DB: https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=862-39865 Och den är rätt så mycket bättre än den på NetOnNet, men utan antivirusprogram och skärm. För de som är nyfikna på mitt billiga val av moderkort och RAM, så tänkte jag att trådskaparen helt enkelt förmodligen inte kommer klocka. Ang grafikkort drog jag däremot bara till med något, har absolut ingen koll på grafikkortsfronten just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Alle090, han har redan sagt att han vill slippa bygga själv. Så mycket begrep jag också; men det är möjligt att han vill ha en framtidssäker dator också? Den här datorn satte jag ihop på DB: https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=862-39865 Och den är rätt så mycket bättre än den på NetOnNet, men utan antivirusprogram och skärm. För de som är nyfikna på mitt billiga val av moderkort och RAM, så tänkte jag att trådskaparen helt enkelt förmodligen inte kommer klocka. Ang grafikkort drog jag däremot bara till med något, har absolut ingen koll på grafikkortsfronten just nu. Tänker du då lägga till ihop montering av delarna då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Beställer man från datorbutiken.com får man vänta, de har finansiella bekymmer och har inte råd att köpa in något i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Tänker du då lägga till ihop montering av delarna då?? Ja, det är därför jag sparade en tusenlapp på budgeten. Bara att lägga till montering. Beställer man från datorbutiken.com får man vänta, de har finansiella bekymmer och har inte råd att köpa in något i lager. Åfan, det visste jag inte. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Åfan, det visste jag inte. Källa? http://www.sweclockers.com/nyhet/8076-dato...inansiell_kris/ http://www.sweclockers.com/nyhet/8080-dato...ar_situationen/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts