Siana Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Sweet. Var inne och tittade lite, ser bra ut. Behöver inte just nu men när jag behöver ett rum så kommer jag helt klart att höra av mig :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Är venten nerlagd eller har den bara kraschat temporärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Varför får man inte hosta 2.1? Och varför får man i så fall hosta 2.3? För att man måste köpa en licens för att hosta 2.3, eller rättare sagt, för att ha mer än typ 8 användare inne på servern samtidigt. Något sådant var det iallafall. Alltså får man hosta det för att de kan tjäna pengar på 2.3, men inte på 2.1, men det är mest stora hosters som får problem med det. Redigerad 13 september, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 14 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 (redigerad) http://aplus.forum24.se/aplus.html Vent 2.1.4 IP: sweplus.zapto.org Port: 3784 Joina, tips era vänner Få våran vent att bli större nu! Redigerad 11 oktober, 2010 av Scratzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 http://aplus.forum24.se/aplus.html Vent 2.1.4 IP: sweplus.zapto.org Port: 3784 Joina, tips era vänner Få våran vent att bli större nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jag har en WoW-guild som snart ska dra igång som säkert är intresserade av en Vent. Men då behövs det alltså privata rum som kan ta upp till 25 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 (redigerad) Okej, hade jag haft kvar den privata venten så hade jag kunnat ordna det. För denna ska gå som public, tyvärr. Är det någon som vet ett bra sätt att marknadsföra venten? Redigerad 11 oktober, 2010 av Scratzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Spelforum brukar vara en hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Spelforum brukar vara en hit. När jag la upp sist på spelforum kom det in några typ 5 minuter och kolla läget sen drog dom. Tror folk är mer sugna på att ha privata vent's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Du kan ju göra som jag gjorde, starta upp en public men håll några rum private. Det är ett schysst sätt att få in lite folk också! Ha typ 5 öppna rum, typ chillrum, wow, cs, you get the point och lås 2-3 rum så folk får kontakta dig för att få komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Det låter ju som en fin idé. Ska fundera på det, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Förstår inte att folk använder Ventrilo när det finns bättre program. Men men. Whatever floats your boat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Förstår inte att folk använder Ventrilo när det finns bättre program. Men men. Whatever floats your boat Vad tycker du är bättre då? Jag har inte kört så många olika såna program. Gillar ventrilo och har alltid använd det, lär stå fast vid det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Vad tycker du är bättre då? Mumble. Ventrilo 2.1 har buggar på Windows 7. Mumble har mindre fördröjning. Bättre ljudkvalité, man behöver inte höja och sänka sin mikrofon varje gång man joinar en ny server etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Kanske man skulle sätta up en muble Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 (redigerad) A Redigerad 11 oktober, 2010 av Scratzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jag har en WoW-guild som snart ska dra igång som säkert är intresserade av en Vent. Men då behövs det alltså privata rum som kan ta upp till 25 pers. Du kan använda dig av Tossies privata mumbleserver. mumble.tossie.eu standardport pw: svampsoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Du kan använda dig av Tossies privata mumbleserver. mumble.tossie.eu standardport pw: svampsoppa JAG VILL INTE HA 25 JÄVLA PERSONER INNE PÅ MIN SERVER!!!!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 JAG VILL INTE HA 25 JÄVLA PERSONER INNE PÅ MIN SERVER!!!!!!! Gör väl absolut ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jag vill inte lagga när jag berättar min livshistoria för er. KAPRIS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts