Scratzy Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) http://aplus.forum24.se/aplus.html Vent 2.1.4 IP: sweplus.zapto.org Port: 3784 Joina, tips era vänner Få våran vent att bli större nu! Redigerad 11 oktober, 2010 av Scratzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Vad är det för fel på 2.1 versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Absolut inget fel vad jag vet, men jag kör 2.3.0 helt enkelt fast funderar på att byta till 2.1.x, tycker om den versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 2.1.4 åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Verkar ju stort intresse av 2.1. iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Är ju inget fel på 2.3.0 heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Kommer iaf fortsätta med 2.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Är ju inget fel på 2.3.0 heller Är inget fel på någon av dem, men det är skönare att hålla sig till en klient så man slipper byta runt så fort man ska joina en annan server (ja, jag har VentriloMIX). De servrar jag använder just nu är alla 2.1, så jag skulle bara orka använda denna server om den också var 2.1. Trevligt med folk som hostar gratis, hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Ok, jo jag förstår dig. Jag tycker bra om 2.1 också + att det är bra när många kör den. Men många nya funktioner gör att det är skönt att köra med 2.3 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Någon som vet hur jag kan få folk snabbt till venten, lite dött nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Någon som vet hur jag kan få folk snabbt till venten, lite dött nu? mIRC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Jag sitter aldrig där, men om någon annan gör det så när ni väldigt välkommna att få göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Fragbite, FZ och liknande bör väl dra dit en hel del folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 3 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Mjo, tack för ideerna. Om någon vill hjälpa mig skulle det vara tacksamt, typ säga till era polare osv. Har aldrig kört ventrilo public server, hostat i 1.5 år för polare osv bara lite sådär. Men nu vill jag dra seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 (redigerad) Är inget fel på någon av dem, men det är skönare att hålla sig till en klient så man slipper byta runt så fort man ska joina en annan server (ja, jag har VentriloMIX). De servrar jag använder just nu är alla 2.1, så jag skulle bara orka använda denna server om den också var 2.1. Trevligt med folk som hostar gratis, hur som helst. Felet med 2.1 är att Ventrilo har kontaktat diverse hosts som hostar 2.1 servrar och hotat att stämma dem, och det är extra farligt nu då de har verksamheter i sverige också. Till exempel Playstar har blivit tvungna att byta. Redigerad 3 augusti, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Jag sitter aldrig där, men om någon annan gör det så när ni väldigt välkommna att få göra det. Skulle väl kunna joina din vent server men jag har ju inte den senaste versionen. Får se om jag behöver en vent server så kanske jag joina din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 3 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Ladda ner ventrilo mix bara, så har du 2.1x. 2.2.x och 2.3.x och det är 2.3.x som jag använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Felet med 2.1 är att Ventrilo har kontaktat diverse hosts som hostar 2.1 servrar och hotat att stämma dem, och det är extra farligt nu då de har verksamheter i sverige också. Till exempel Playstar har blivit tvungna att byta.Varför får man inte hosta 2.1? Och varför får man i så fall hosta 2.3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 3 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Nyare version, vet inte riktigt varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scratzy Skrivet 5 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 2.1.4 är det nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts