NuddeN Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 tjenis när jag ska starta gta går dt bra men när jag ska ladda något av mina save crashar spelet vore tacksam för snabba svar:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Har du moddat main.scm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NuddeN Skrivet 1 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 nej inte gjort ett skit instalerade dt nyss igen och la in mina gamla save filer och jag har patchat det till 1.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Jag är inte säker, men din patchning kanske gör att dina gamla sparfiler inte funkar, och att du måste börja om på nya sparfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NuddeN Skrivet 1 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 fan oxå vet du någon bra save fil som e 100% tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts