Wallsten82 Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Spelet gjordes det reklam för på tv för ett par år sedan,det är ett byggarspel i stil med The Sims. Kommer inte ihåg ordagrant vad som sades i reklamen men har för mig att det var något i stil med -Hur bygger du?? Kommer inte ihåg om det var "vanliga" människor de frågade hur de bygger eller om det var kändisar. Har i flera år undrat lite då och då var det var för spel men har inte orkat ta tag i det och ta reda på det,men nu när detta utmärkta forum finns kände jag att frågan var redo att ställas = Så om någon kan hjälpa mig vore jag tacksam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag tror bestämt att det var The Sims 2 ändå. Men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 31 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag tror bestämt att det var The Sims 2 ändå. Men jag vet inte. Kan man bygga huset från grunden i det spelet då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Kan man bygga huset från grunden i det spelet då?? Ja, det kan man väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jo det kan man, straight from nothing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Det finns folk som spelar Sims 2 enbart för att kunna bygga hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Det finns folk som spelar Sims 2 enbart för att kunna bygga hus. Including me, Well the old me... Väntar dock på trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Including me, Well the old me... Väntar dock på trean You are not alone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Det finns folk som spelar Sims 2 enbart för att kunna bygga hus. A fan,okej men då måste det vara Sims 2 jag menat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 You are not alone Precis. Sims spelar(/de) jag endast för att bygga hus egentligen. Längtar verkligen efter 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts