the predator Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Är du helt bäng eller..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Ganska misslyckad omröstning du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 blev lite fel där va?? kenny är väl död och ersatt med nån stressig typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jaa, en tjockis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jaa, en tjockis ? har sett typ två avsnitt med han och han var väll inte tjock han är ju typ som stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 kenny är väll inte död eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Det har vart 2 nya. Först Butters som är vimsig och korkad. Sedan Tweek som är rädd för allt och dricker te. Men Kenny ahr faktiskt kommit tillbaka!I det senaste avsnittet kom han och då sa dom typ s¨å här: Hi Kenny where have you been? just hanging around säger Kenny då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jag fattar inte hur ni kan gilla southpark jag blir yr när jag tittar på det (men vissa skämt är ganska bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jag fattar inte hur ni kan gilla southpark jag blir yr när jag tittar på det (men vissa skämt är ganska bra) Jag tycket det e ganska bra men simpsons e mycke bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Kenny dör ju i varje avsnitt , men finns alltid med i följande avsnitt ganska konstgt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts