JSHC Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Annat, vad?: Ögondarr, rätt ovanligt, gör helt enkelt så ögonen "darrar" eller har svårt för att hitta fokus när man koncentrerar sig på något, dock har min syn förbättrats och slipper att ha glasögon numera, var även på gränsen på att få köra bil utan glasögen sist jag kollade synen. Hade iallafall stora problem när jag var liten så jag vred typ på huvudet omedvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) Är blind på ena ögat, Redigerad 1 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Vote: närsynt (på höger öga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 http://ponkkis.kapsi.fi/gtfo.png http://img521.imageshack.us/img521/2505/orlycopyat8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) http://img521.imageshack.us/img521/2505/orlycopyat8.png Redigerad 1 augusti, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) Astigmatism. Låter som en dödsfarlig sjukdom. Vote: Astigmatism. Redigerad 1 augusti, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 SRSLY; STFU på alla er som inte bidrar med inlägg till trådens syfte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) Är närsynt så jag måste ha glasögon . Har linser som jag använder iband, dock inte så ofta. Vad är översynt? Redigerad 1 augusti, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Närsynt. Jag kan inte läsa det som står på tavlan om jag är mer än 4 meter bort. Usch Så hade jag också. Blev en jävla förändring när jag fick glasögon. Såg bladen på träden i detalj istället för en stor suddig klump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Så hade jag också. Blev en jävla förändring när jag fick glasögon. Såg bladen på träden i detalj istället för en stor suddig klump. +1 Härligt som fan att kunna se allt riktigt, gillar dock inte glasögon så värst mycket, linser har jag aldrig prövat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Jo, jag har också glasögon. Föredrar att inte ha dem på mig, även om jag inte ser ett skvatt på tavlan. Jag ska snart på ny synundersökning eftersom jag verkar ha fått brytningsfel i andra ögat också. Förr var det bara ett öga. Då ska jag fixa nya brillor. finfinfa brillor. Som inte ser ut som.. Såna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Är närsynt så jag måste ha glasögon . Har linser som jag använder iband, dock inte så ofta. Vad är översynt? Långsynt tror jag han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Färgblind. Det har faktiskt orsakat mig problem i jobbet denna sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Närsynt, glasögon sen 8 års ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Är närsynt. +1.75 på båda tror jag. Och ett litet brytningsfel. Använder både linser och glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Färgblind. Det har faktiskt orsakat mig problem i jobbet denna sommar. Låt mig gissa: Du jobbar som målare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Närsynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Inga problem vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Närsynt, haft linser i typ sju år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts