Corleone Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Närsynt. Korrigerar med glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Långsynt.. om man nu kan kalla det det. Om saker och ting är typ 6 cm nära ögonen så blir det suddigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Närsynt och ljuskänslighet. Haha, a true geek! ---- Har inget synfel och är rätt glad över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Extremt tråkig tråd. Hade du skippat pollen och bara diskuterat synfel hade det varit mycket bättre. Vem är intresserad av enradersinlägg som berättar ifall posthunter_1337 har glasögon eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Extremt tråkig tråd. Hade du skippat pollen och bara diskuterat synfel hade det varit mycket bättre. Vem är intresserad av enradersinlägg som berättar ifall posthunter_1337 har glasögon eller inte? Jag har inga synfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Inget synfel här inte. Har perfekt syn och det sen plus att man har varit hardcore FPS-spelare så är uppfattningsförmågan också bra. Perfekt för bilkörning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 (redigerad) Haha, a true geek! Werd. Men ljuskänslig har jag alltid varit, från det jag var liten. Ingen har kunnat förklara varför, så jag kör med teorin att jag är en vampyr. Redigerad 31 juli, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Naersynt satan... För att läsa utan glasögon måste jag vara max 5 cm från texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Närsynt, plus nåt bögigt brytnigsfel. Använder linser, men har även glajjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Närsynt, plus nåt bögigt brytnigsfel. Använder linser, men har även glajjor. Närsynthet är ett brytningsfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Grattis, fick du MVG i biologi? Retard! Menade väll att jag hade ett brytningsfel till, som inte är min närsynhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Grattis, fick du MVG i biologi? Retard! Menade väll att jag hade ett brytningsfel till, som inte är min närsynhet. Har inte haft biologi. Det här har jag lärt mig på fysiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Vote: Annat Är blind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Vote: Annat Är blind HAHAHAHAA, OJ VILKEN LURING DU DROG. OJOJOJ, JÄVLAR VAD JAG TJÖT AV SKRATT. HEHEHEHE. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 HAHAHAHAA, OJ VILKEN LURING DU DROG. OJOJOJ, JÄVLAR VAD JAG TJÖT AV SKRATT. HEHEHEHE. Nej. Ja, för du är så mycket roligare. Gtfo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag är närsynt, sen dom två operationerna. Minns inte precis hur mycket det är, men med det högra ögat så ser jag översta raden, och knappt raden under den. På vänster ser jag dock perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag har någon sorts Astigmatisk tjosssan hejsan brytningsfel. Ser på detaljer med ena ögan och runt om med andra. Har också varit skelögd som få som jag är opererad för. Gick med "lapp" för ögat som liten för att träna upp dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Ja, för du är så mycket roligare. Gtfo! http://img521.imageshack.us/img521/2505/orlycopyat8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 (redigerad) *bild* http://ponkkis.kapsi.fi/gtfo.png Redigerad 31 juli, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 (redigerad) kattis <: Skotten: Hur känns det att vara blind? Redigerad 31 juli, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts