Adrian G Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) Hej! Jag söker efter ett headset som är av den sorten som täcker hela öret (slutet tror jag det heter). Headsetet ska vara bekvämt och billigt. Jag vill kunna köpa det i butik (kontant). Just nu kör jag med en trasslig lösning som innebär att jag har ett par hörlurar över öronen och ett headset (dåligt ljud, bättre mikrofon, obekvämt) runt halsen medan jag använder dess mick. (Nöden är uppfinningens moder ) Detta blir alldeles för mycket trassel p.g.a. helt annorlunda kabellängder Billigt 300 kr max Bekvämt Möjlighet att köpa i butik (Malmö eller Lund) Slutet? Redigerad 31 juli, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Koss SB/45 är vad jag kan komma på rak arm. Kostar runt 250-300kr tror jag. Ljudet är helt klart godkänt i dem (för det priset), lite för mycket bas bara. Bekvämligheten tycker jag är sisådär, det gör ont i öronen efter ha suttit på skallen i några timmar. Enda nackdelen jag kan komma på är porslin framstår som tåligare än SB45. De går sönder för lätt helt enkelt om man råkar vara för lite hårdhänt. Vet en mängd polare vars headset har gått sönder, även mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Gå till närmaste claes olsson butik och fråga personalen så hjälper dom dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Koss SB/45 är vad jag kan komma på rak arm. Kostar runt 250-300kr tror jag. Ljudet är helt klart godkänt i dem (för det priset), lite för mycket bas bara. Bekvämligheten tycker jag är sisådär, det gör ont i öronen efter ha suttit på skallen i några timmar. Enda nackdelen jag kan komma på är porslin framstår som tåligare än SB45. De går sönder för lätt helt enkelt om man råkar vara för lite hårdhänt. Vet en mängd polare vars headset har gått sönder, även mitt. Tack, men ett ömtåligt headset är nog inget aktuellt för mig Gå till närmaste claes olsson butik och fråga personalen så hjälper dom dig. Kollade deras hemsida och hade inga särksilt märkvärdiga headset. Och jag pallar inte sticka in till Malmö om jag inte säkert tänker köpa't. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 http://www.webhallen.com/prod.php?id=74423 Den har en kompis, och han är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 http://www.webhallen.com/prod.php?id=74423 Den har en kompis, och han är nöjd. Vet du något annat ställe jag kan köpa det, i butik alltså? Editerade in i förstaposten Butik i Malmö eller Lund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 http://www.webhallen.com/prod.php?id=74423 Den har en kompis, och han är nöjd. har ett likadant headset och är mycket nöjd än så länge. Har inte hunnit med att testa micken så jag kan inte säga något om den. Ljudet är mycket bra för den prislappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 http://www.webhallen.com/prod.php?id=74423 Den har en kompis, och han är nöjd. har ett likadant headset och är mycket nöjd än så länge. Har inte hunnit med att testa micken så jag kan inte säga något om den. Ljudet är mycket bra för den prislappen... Köpte ett sådant idag. Mycket sköna. Har inte hunnit testa ljud än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Koss SB/45 är vad jag kan komma på rak arm. Kostar runt 250-300kr tror jag. Ljudet är helt klart godkänt i dem (för det priset), lite för mycket bas bara. Bekvämligheten tycker jag är sisådär, det gör ont i öronen efter ha suttit på skallen i några timmar. Enda nackdelen jag kan komma på är porslin framstår som tåligare än SB45. De går sönder för lätt helt enkelt om man råkar vara för lite hårdhänt. Vet en mängd polare vars headset har gått sönder, även mitt. Jag hade ett Koss HQ2 Bass (vilket är ett SB45 men med vibrerande hörlurar för bas) och jag tyckte om det... Men efter cirka ett halvår så gick det sönder på bägge hörlurarnas fästen. Har ett SB49 nu och de har tyvärr samma fästen. Är så försiktig jag kan med det och än så länge håller det, jag har väl haft det i cirka 4 månader. Väldigt bra headset men fästet för hörlurarna är inte så stryktåligt som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts