SilentViper Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Nu är det så att jag la in ett theme men då funkade inte datorn så ja fick formatera den igen. Och nu efter jag la in Service pack 3 och skulle fixa de sista uppdateringarna till datorn så finns det inga tillgängliga . Och frågan är hur fixar jag detta nu? För jag behöver de sista drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Finns inte drivrutinerna på en skiva då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Finns inte drivrutinerna på en skiva då? Alltså det är inga sånna där drivrutiner till grafikkort ljudkort etc. Det är drivrutiner/uppdateringar till Windows. Men aja nu funkar iallafall Windows update för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Hatar muppar som skapar trådar och 2 minuter senare skriver dom att det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts