majorpluraeng Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) Tja allihop, jag är en ganska ny användare här på forumet! Jag håller just nu på med en vapenmodd till GTA San Andreas. Vapenmodd, förresten. Snarare ett vapenpack! Ungefär 20 modeller är klara men vi behöver även mer folk, kodare och lite sådant + kanske en modellerare till skulle vara väldigt trevligt! Modteamet består just nu bara av två modellerare, mig själv och en irländare som heter noobage. Vi är inte särskilt skickliga än och håller oss mest till att modellera vapen snarare än fordon. Jag håller endast på med en JAS 39 Gripen modell som fordon som vi kanske slänger in i San Andreas också, men vi får se hur den blir först. Här är lite bilder på hur långt vi har hunnit, dessa modeller är gjorda av mig: AA-12 hagelgevär H&K MP7 S&W Python .357 XM8 Gevär FN Five Seven Glock 17 Makarov Det kommer ännu fler vapen, inklusive ett komplett Heckler & Kochs set från noobage! Bild på det: Heckler & Kochs set Ny hemsida kommer även upp när vi har kommit lite längre in i modden! Håll er uppdaterade! Redigerad 31 juli, 2008 av majorpluraeng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Tja allihop, jag är en ganska ny användare här på forumet! Jag håller just nu på med en vapenmodd till GTA San Andreas. Vapenmodd, förresten. Snarare ett vapenpack! Ungefär 20 modeller är klara men vi behöver även mer folk, kodare och lite sådant + kanske en modellerare till skulle vara väldigt trevligt! Modteamet består just nu bara av två modellerare, mig själv och en irländare som heter noobage. Vi är inte särskilt skickliga än och håller oss mest till att modellera vapen snarare än fordon. Jag håller endast på med en JAS 39 Gripen modell som fordon som vi kanske slänger in i San Andreas också, men vi får se hur den blir först. Här är lite bilder på hur långt vi har hunnit, dessa modeller är gjorda av mig: AA-12 hagelgevär H&K MP7 S&W Python .357 XM8 Gevär FN Five Seven Glock 17 Makarov Det kommer ännu fler vapen, inklusive ett komplett Heckler & Kochs set från noobage! Bild på det: Heckler & Kochs set Ny hemsida kommer även upp när vi har kommit lite längre in i modden! Håll er uppdaterade! Grymt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
majorpluraeng Skrivet 30 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Tack! Modellerna kan behöva finslipas något, t.ex revolvern är lite för fet på handtaget. Men de ser bra ut just nu tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Heckler MP7:an kunde behöva lite finslipning på "taggarna" dom är ganska olika.. Annars mycket fina, kommer definitivt att följas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
majorpluraeng Skrivet 30 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) Jo som sagt, och jag jobbar med Gripen modellen för fullt. Är klar med vingarna, deltavingarna, intagen, underkroppen och ligger på överkroppen och cockpit. Jag har faktiskt bara varit modellerare i en månad ungefär, nästan hela sommarlovet. Kanske man kan ge en hjälpande hand åt GTA Sweden teamet också, men måste få detta klart först. Ska bli imbanajs och kul! *Edit: Nu är MP7:an skinnad och klar! Länk uppdaterad om ni vill se bilden ovan Redigerad 31 juli, 2008 av majorpluraeng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts