Esperanto Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jag har en dator som är winXP när jag kollar på min Windows mapp så fylls den på hela tiden med filer jag är orolig för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jag har en dator som är winXP när jag kollar på min Windows mapp så fylls den på hela tiden med filer jag är orolig för det kanske nån som har ´hackat din dator? hoppas nt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) kanske kan vara nån internet mapp typ där alla bilder samlas som man sett på internet kolla på diskrensning på 4-5 kvällar blev det bilder för ca 10mb för mig som datorn automatiskt sparat Redigerad 6 mars, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Alla websidor som man går in på inklusive bilder, musik, bakgrunder etc lagras i mappen Temporary Internet Files. På min dator var mappen inställd på att lagra upp till 512 mb filer ( ) men jag minskade det till 250 mb. Gå in på Verktyg > Internet Alternativ > Allmänt > Tillfälliga Internet Filer > Inställningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 var finns verktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 var finns verktyg Högst upp i menyn i explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 var finns verktyg I.. öhh..... Arkivmenyn? Asså där uppe övanför gtasajtens logga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts