SilentViper Skrivet 30 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) Great, då vill jag ha ett tips. Ett snyggt, svart, XP-tema. Den ska använda sig av UXTheme-patchen, (iz ther sumfing elze?) och passa till dessa ikoner: Kthxbai! Vista Black Theme for Vista Basic Dock så vet ja inte om man använder UXTheme-patchen till det där themet. Kunnde inte se nåt i readmen på sidan. Annars har du detta theme Lorca Redigerad 30 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Great, då vill jag ha ett tips. Ett snyggt, svart, XP-tema. Den ska använda sig av UXTheme-patchen, (iz ther sumfing elze?) och passa till dessa ikoner: Kthxbai! VILL HA IKONER! == Skulle du kunna länka till ikonerna?? Eller kan man göra så att man bara sparar hem bilderna och gör dom till ikoner?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Denna skäck att det görs för en tråd för mycket som råkar likna lite en annan tråd. Spänn av, det är ett forum där det är tillåtet att göra trådar. Hear hear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 eXotic här har du ett theme som man använder UXTheme-patchen till VistaVG Ultimate: XP Theme by Vishal Gupta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 lassekongo83 är en av de bästa VS-skaparna på dArt (och dessutom svensk, yay!). Hans teman hittar ni här: http://lassekongo83.deviantart.com/gallery/#Visual-Styles Just nu använder jag SlanXP 2.0, är riktigt nöjd med det. Minimalistiskt och passar till de flesta skrivbordsbakgrunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 (redigerad) 1Vista Black Theme for Vista Basic Dock så vet ja inte om man använder UXTheme-patchen till det där themet. Kunnde inte se nåt i readmen på sidan. Annars har du detta theme 2Lorca 1. Använder inte vista. 2. Det där påminner för mycket om Vista, dessutom är det inte svart-svart, mer mörkt blå. Vill ha ett kolsvart, blankt tema. Ingen som känner till något sådant? VILL HA IKONER! == Skulle du kunna länka till ikonerna?? Eller kan man göra så att man bara sparar hem bilderna och gör dom till ikoner?? Jag har svarat på ditt PM. eXotic här har du ett theme som man använder UXTheme-patchen till VistaVG Ultimate: XP Theme by Vishal Gupta Jag kommer inte fram till sidan. Edit: Jag får förlita mig på Sianas tips, lassekongo. Han har skapat mina tre senaste teman, klarar inte han biffen så finns det ingen som gör det. Edit: Lulz, hittade två direkt som jag blev kär i. Redigerad 31 juli, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Skaffa det här. Sedan behöver du aldrig mer byta tema igen. Måste tacka dig enormt mycket. Hade det där en gång, men råkade ta bort det. Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Två moddade alternativ till HmmXP är HmmXP Mono och HmmXP Tempura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 1. Använder inte vista. 2. Det där påminner för mycket om Vista, dessutom är det inte svart-svart, mer mörkt blå. Dom två är till XP men bara ser ut som vista . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Royale Theme (Windows XP) inget märkvärdigt, bara lite snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Skaffa det här. Sedan behöver du aldrig mer byta tema igen. Instämmer! Tack för att du tipsade mig om det för typ.. Två år sedan. Två moddade alternativ till HmmXP är HmmXP Mono och HmmXP Tempura. Tack, hade glömt bort HmmXP Mono. Gillar det lite mer än originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Great, då vill jag ha ett tips. Ett snyggt, svart, XP-tema. Den ska använda sig av UXTheme-patchen, (iz ther sumfing elze?) och passa till dessa ikoner: Kthxbai! hur får jag dessa ikonerna! skiiit snygga ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) hur får jag dessa ikonerna! skiiit snygga ju! Vill också ha dessa ikoner. Redigerad 5 augusti, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 hur får jag dessa ikonerna! skiiit snygga ju! Vill också ha dessa ikoner. Kolla guiden som jag skrev ihop. Förresten så blev inte ikonerna jättesnygga när man väl gjort ikonfiler av dem. De var för stora som bildfiler. Möjligtvis om man klipper lite i bilderna, men det orkar jag inte. http://alxa.ru/2008/07/22/elegant_icon_set.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts