kkkebab Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Har 3frågor: 1, Varför krachar mitt gta ibland när jag hämtar ett modd till det? sen blir det bra när jag tar bort det, 2. Hur gör man när man hämtar flygplan modd, t,ex En boeing 747 (den är stor och jag ersätter den med den vanliga flygplan typen shamal. Hur går man på den? hur gör man för att gå in i den? den är ju jätte stor jämfört med dom vanliga vita. PLz hjälp mig! 3, Hur hämtar man andra mod t,ex Uppdrag och sånt? Hoppas nån kan hjälpa mig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) 1; Modifikationen är felaktig. Du installerade någonting fel. 2; Samma sätt som du går in i AT-400, gå upp på en platå eller liknande så du kommer upp till dörren. 3; Kolla på GTAGarage.com Edit: Kebab gillar inte ditt namn Redigerad 29 juli, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kkkebab Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 1; Modifikationen är felaktig. Du installerade någonting fel. 2; Samma sätt som du går in i AT-400, gå upp på en platå eller liknande så du kommer upp till dörren. 3; Kolla på GTAGarage.com Edit: Kebab gillar inte ditt namn okej, tack men man behöver inget för att gå in i en vanlig vit ''shamal'' . och vem är kebab som inte gillar mitt namn? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 och vem är kebab som inte gillar mitt namn? Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kkkebab Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Kebab! ööh hur vet du det? Har hon problem med mitt namn? Isf Får hon stå ut med det, hahaha 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 ööh hur vet du det? Har hon problem med mitt namn? Isf Får hon stå ut med det, hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts