Corleone Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Nu är jag mest nyfiken på den nya Batman, men det här är väl också lite spännande. Antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Hoh, denna film kommer bli feee-heeet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Klart man kommer se den. Themat till Terminator 1 är ju nästan i klass med Requim for a dream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Är det bara jag som tror att denna film kommer bli totalt fucking great? Nyaste trailern är ju ren ståfräs iaf. Kolla i HD. http://www.youtube.com/watch?v=pcg5t0mT8V4&feature=fvst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Så jävla nice Tror verkligen att denna film kommer bli skit bra. Dock saknar ja Arnold som huvudpersonen för Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Såg trailer på bio, jag tror att den kommer bli fet! Ska dock inte se några mer trailers, vill inte ha spoiler Redigerad 12 maj, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts