SilentViper Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Första bilderna ur nya ”Terminator” Taget från aftonbladet. HOLLYWOOD. Terminator är tillbaka. Den här gången med Christian Bale, 34, i huvudrollen. Som enda svenska tidning kan Aftonbladet publicera de första bilderna ur den kommande storfilmen. ”Terminator Salvation: The future begins” spelas just nu in utanför Albuquerque i New Mexico. Rollen som John Connor har tagits över av Bale medan australiensaren Sam Worthington – som redan jämförs med Russell Crowe – spelar hans nemesis, Marcus Wright. Utspelas 2018 – Det tog lång tid innan jag bestämde mig för att göra det här. Men jag lockades av möjligheten att återuppliva filmserien, har Bale sagt. Föresatsen lyckades i senaste Batman, ”The dark knight”. Frågan är om han kan göra det igen – tillsammans med regissören McG (”Charlie’s Angels”). – När det gäller mytologin kommer vi att ligga närmare de två första Terminator-filmerna än trean, har Bale sagt. Nya Terminator utspelas i ett skövlat framtidslandskap 2018. Där stöter Connor på Wright, en främling som inte minns något mer än att han dömts till döden. Samtidigt som Connor försöker rädda mänskligheten undan förintelse måste han avgöra om Wright är vän eller fiende. Kan bli fler filmer – Tas filmen emot så bra som vi hoppas blir det här den första delen i en ny trilogi, säger en talesperson för filmbolaget Warner Bros. I så fall blir Bales schema fullspäckat. Efter framgången med senaste Batman är det redan klart att det ska bli fler filmer om den maskerade brottsbekämparen. ”Terminator Salvation: The future begins” får världspremiär den 22 maj nästa år. Försa bilden från filmen: Trailer: T4 Trailer IMDB:T4 Info ------------ Själv är jag ett stort fan av terminator filmerna gillade 1:an och 2:an 3:an var sådär. Hoppas att denna film blir bra utan Arnold Schwarzenegger bara han som kan rollen som Terminator. Vad tror ni om denna film? Ska ni se den på bio den 22 maj 2009? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Coolt. Gillar terminator-serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Låt serien dö ut för guds skull. Den var ball - FÖR 15 ÅR SEDAN. Nej, jag räknar inte med trean. Trean sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Ah.. Ännu en film som var stor på 80-talet/början av 90-talet och fick under samma tidsperiod tre efterföljare. Som de senare 2007/2008 gör en fjärde film i triologin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Tvåan tyckte jag var bättre än ettan, men därefter har det gått neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jag har följt den här utvecklingen på IMDB i ungefär ett halvår, ser fram emot den... Bara jag som älskade trean? Damn, slutet! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jag har följt den här utvecklingen på IMDB i ungefär ett halvår, ser fram emot den... Bara jag som älskade trean? Damn, slutet! <3 En supersexig tjejrobot som man dessutom får se naken. Eh vem gillar inte filmen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 En supersexig tjejrobot som man dessutom får se naken. Eh vem gillar inte filmen!? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Saknaden av Arnold ser jag som en positiv grej i denna film, tror att det kan ge serien en nytändning... ...såsom Batman fick iom Batman Begins, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Terminator utan Schwarzenegger är som glass utan strössel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Terminator utan Schwarzenegger är som glass utan strössel. Diggade honom starkt i Terminator 2, men ännu en Terminator-film med Schwarzenegger i huvudrollen - för fjärde gången - skulle inte hålla. Det enskilda och inbitna Terminator-fanet skulle säkert bli lycklig men majoriteten av ny/gammal publik som följt serien på avstånd sen 3:an ser nog hellre något nyskapande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jag tror 4:an kommer bli fet! Christian Bale är ju grym, så jag tror inte det kan gå fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Diggade honom starkt i Terminator 2, men ännu en Terminator-film med Schwarzenegger i huvudrollen - för fjärde gången - skulle inte hålla. Det enskilda och inbitna Terminator-fanet skulle säkert bli lycklig men majoriteten av ny/gammal publik som följt serien på avstånd sen 3:an ser nog hellre något nyskapande. Det du säger är sant, men jag tycker inte man ska spinna vidare på Terminator. Det är redan epic. Schwarzenegger ÄR terminator. Ingen annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 FINNS ju ingen som kan rollen som terminator bara Schwarzenegger. Men hoppas iallafall denna film blir lika bra utan Schwarzenegger. Gillar när Schwarzenegger säger Asta la Vista, Baby! i tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Asta la Vista, Baby! i tvåan Det är ju dock synd att han säger "Hasta la vista, baby." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Tycker det är okej att inte Arnold är med i nya filmen. Hatar när de byter huvudperson bara sådär, men det gör de inte i det här fallet. Det är krig och det finns säkert 100-tal robotar. Arnolds variant traskar säkert omkring där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jag kommer att sakna "I'll be back"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jag kommer att sakna "I'll be back"! Vad är det som talar för att den linjen inte kommer att finnas i fyran då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Vad är det som talar för att den linjen inte kommer att finnas i fyran då?Det blir ju ändå inte samma grej som om Arnold skulle säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts