Skotten_31 Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Min inspelningsenhet är via-ljud (WAVE) , när jag testar o spela in något så hörs nått konstigt ljud(ungefär när man avfyrar ett vapen som har silencer) ibland hörs eth brus Any ideas how to fix it? Testat väldigt mycket.. Redigerad 28 juli, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Min inspelningsenhet är via-ljud (WAVE) , när jag testar o spela in något så hörs nått konstigt ljud(ungefär när man avfyrar ett vapen som har silencer) ibland hörs eth brus Any ideas how to fix it? Testat väldigt mycket.. Har du någonsin fått micen att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Min inspelningsenhet är via-ljud (WAVE) , när jag testar o spela in något så hörs nått konstigt ljud(ungefär när man avfyrar ett vapen som har silencer) ibland hörs eth brus Any ideas how to fix it? Testat väldigt mycket.. Det är väl mic du vill spela in? Eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Har du någonsin fått micen att fungera? Nepp.. @ jag vill kunna spela in ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Nepp.. @ jag vill kunna spela in ljud Ditt ljudkort ska vara inspelningsenheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Ditt ljudkort ska vara inspelningsenheten. De enda jag kan välja i listan är via-ljud wave.. vart ser jag vilket ljud kort jag har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 De enda jag kan välja i listan är via-ljud wave.. vart ser jag vilket ljud kort jag har?? Start>höger klicka på den här datorn>egenskaper>Maskinvara>Enhetshanteraren>Ljud-, video- och spelenheter. Om du har XP så gör du så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Start>höger klicka på den här datorn>egenskaper>Maskinvara>Enhetshanteraren>Ljud-, video- och spelenheter. Om du har XP så gör du så. Stog att allt funka felfritt. Ljudenheten är via ac'97 Funkar fortfarande inte :/ Någon som vet vad som ska vara ikryssad i volymkontrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Det riktigt konstiga är att den spelar in ljud som finns på datorn, tex låtar,röster från youtube och alla andra sidor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Vad äre exakt för ljud du vill spela in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Vad äre exakt för ljud du vill spela in? Vill kunna snacka på spel meed micken.. funkar inte :/ Att spela in funkar inte heller Redigerad 29 juli, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 JuL14n *host* I lol is here to rescue you with this picture! Högerklicka på volym > volymkontrol > alternativ > egenskaper > välj inspelning > se till att microfon är i kryssat både där du väljer inspelning och där du väljer vilket som spelar in. Det här problemet brukar vara ganska vanligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) JuL14n *host* I lol is here to rescue you with this picture! Högerklicka på volym > volymkontrol > alternativ > egenskaper > välj inspelning > se till att microfon är i kryssat både där du väljer inspelning och där du väljer vilket som spelar in. Det här problemet brukar vara ganska vanligt ^^ Tack det funkade ! Lite brus knappt att man hör. Tack !! Redigerad 29 juli, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Tack det funkade ! Lite brus knappt att man hör. Tack !! U're welcome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 JuL14n *host* I lol is here to rescue you with this picture! Högerklicka på volym > volymkontrol > alternativ > egenskaper > välj inspelning > se till att microfon är i kryssat både där du väljer inspelning och där du väljer vilket som spelar in. Vad äre för XP theme du använder? Eller är det till vista det där themet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) Vad äre för XP theme du använder? Eller är det till vista det där themet? Windows recall 6.3 Finns säkert någon nyare version ute nu, har alltid använt det. Ahh.. Här är den nyaste versionen http://customize.org/xpthemes/48055 men startknappen värkar ha ändrats lite. Redigerad 30 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts