päronpung Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) äh Redigerad 25 augusti, 2008 av päronpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 sitter på D57:16-28 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Betalt värdekod nu, och som det ser ut kommer jag inte sitta på D13, men det betyder inte att jag inte kommer besöka er dagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Förstasidan uppdaterad, jag har även lagt till radnummer på de som skrivit det. De med kursiv, grå text tillhör en liten hall of shame eftersom de fortfarande inte meddelat hur de ska ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 sitter på D:32 btw =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 De med kursiv, grå text tillhör en liten hall of shame eftersom de fortfarande inte meddelat hur de ska ha det. Svårt att veta vart man ska sitta när man inte bokat biljett än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 JSHC, kom inte här med dina bortförklaringar! D13:47 sitter Äggztriem på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) Betalat 1 september man kan sätta ut igen aight? Redigerad 27 augusti, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Bokar nog biljett snarast och sätter mig på D12:55 (Om den finns kvar) tillsammans med Team-NS/sk.kz (lololol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) D35:53 sitter jag visst på Redigerad 27 augusti, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Biljett överförd. D57:24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Jag kannnnnnnske kommer, om jag har skaffat en ny dator innan dess. Det är på ett ungefär 0,9% chans att jag skaffar en ny ... Fan, nu har jag skaffat en ny.. Jag måste komma till DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) Bokat biljett, valt plats och aktiverat nu :E D12:66 btw Redigerad 24 september, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Förstasidan är nu upprensad lite, de som inte har hört av sig har helt enkelt blivit borttagna. Själv har jag läst igenom 2-3 DH-trådar nu... Längtar lite faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Jag kan inte tänka mig annat än att det blir en tripp till statoil/shell för en korv med mus igen? Sikorka? ;> Jag är, inte riktigt lika taggad som jag varit förut, men dreamhack är dreamhack, när man väl är där vill man inte åka hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 (redigerad) Jag kan inte tänka mig annat än att det blir en tripp till statoil/shell för en korv med mus igen? Sikorka? ;> Jaaaaaaaaaaaaa... ! Jag är inte direkt taggad, ingen koll rly exakt NÄR dreamhack är heller men fan, de blir najs ändå. We must gather! edit:stavfeeelldsa Redigerad 9 oktober, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Kanske kommer att komma till DH Winter 08 i skol syfte Hur många skriker nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Kanske kommer att komma till DH Winter 08 i skol syfte Hur många skriker nej? Inte så många tror jag. Folk är oftast väldigt annorlunda i verkligheten än över internet. Förövrigt så fick jag idag höra att min skola inte hade samma syn på DreamHack som tidigare (när de inte alls har gillat idén att vi åkte dit). De har fått nys om de företag och högskolor som är där och berättar om spelbranschen. Kanske blir det till att gå runt med en gymnasie-T-shirt. Till er som inte längtar; läs de gamla wintertrådarna, då jävlar tänder det till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Inte så många tror jag. Folk är oftast väldigt annorlunda i verkligheten än över internet. Förövrigt så fick jag idag höra att min skola inte hade samma syn på DreamHack som tidigare (när de inte alls har gillat idén att vi åkte dit). De har fått nys om de företag och högskolor som är där och berättar om spelbranschen. Kanske blir det till att gå runt med en gymnasie-T-shirt. Till er som inte längtar; läs de gamla wintertrådarna, då jävlar tänder det till! Sant... Vår skolan (IT gymnasium) har typ alltid varit på DH summer och haft egen monter där Har vi tur så kanske jag får avdrag för biljetten ifall jag både vill spela och ståm och förespråka skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 (redigerad) Kanske blir det till att gå runt med en gymnasie-T-shirt. Hah, det gjorde jag. Samt att vi fick 200 A4-blad att dela ut där. Vi tog 1/4 av högen och gjorde pappersflygplan av och kastade ut från där vi satt, resten la vi på bänken vid informations/supportdisken. Edit: Dock så gav det resultat. Skolans hemsida fick flerdubbelt med besök de dagar vi var där. Redigerad 9 oktober, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts