MyStiC Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vem är tjockisen som har fixat tre platser, fast på varannan plats på D42? Sätt dig som en normal människa, jävla huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vem är tjockisen som har fixat tre platser, fast på varannan plats på D42? Sätt dig som en normal människa, jävla huvud. AA, JUST DET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vem är tjockisen som har fixat tre platser, fast på varannan plats på D42? Sätt dig som en normal människa, jävla huvud. Han har förmodligen kompisar som kan välja plats först imorrn, så han fyller ut extra mycket plats så att de kan fylla in sig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 [youtube-old]mLaHmld3LDo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Förlåt för att jag quotar en gammal bild men, vem är han längst till höger? Väldigt lik Filip Berg iallafall; http://svt.se/content/1/c6/99/90/54/AABILD012_DILDO_0.jpg Redigerad 24 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Förlåt för att jag quotar en gammal bild men, vem är han längst till höger? Väldigt lik Filip Berg iallafall; Thotim tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Det är thotim, ja. Han är inte överdrivet lik (bara på den bilden) - men visst finns det vissa drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 lol. Kollade mobilen igår, hade två missade SMS. SMS1: "Jag bokar en biljett till Dreamhack till dig nu! Visst ska du med? Pözz Johan" SMS2: (skickat typ 10 minuter senare) "Eller ja, det var ingen fråga. Du ska med." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 lol. Kollade mobilen igår, hade två missade SMS. SMS1: "Jag bokar en biljett till Dreamhack till dig nu! Visst ska du med? Pözz Johan" SMS2: (skickat typ 10 minuter senare) "Eller ja, det var ingen fråga. Du ska med." Trevligt. --- Och så öppnade bokningen och alla platser fylldes skitfort. Hoppas alla som ville kom in på forumraden, för nu är det ingen chans att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Jag, MyStiC och päronpung dissade er, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Och så öppnade bokningen och alla platser fylldes skitfort. Hoppas alla som ville kom in på forumraden, för nu är det ingen chans att komma in. Åh, sug min kuk... Är det fullsmockat i D-hallen eller finns det verkligen ingen chans att hitta en plats bredvid en trevlig forumit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Åh, sug min kuk... Är det fullsmockat i D-hallen eller finns det verkligen ingen chans att hitta en plats bredvid en trevlig forumit? http://img254.imageshack.us/img254/5272/platserzy7.png D12 är fylld till bredden i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) [MAP] D12 är fylld till bredden i alla fall. Vi kan inte byta till D10 när den releasar (ifall vi hinner) Redigerad 25 augusti, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Jag vill helst inte sitta där. Platserna som är mot mittengången blir alltid jättestökiga på grund av alla förbipasserande; de löper även störst stöldrisk. Som sagt kan jag inte fatta ett beslut för alla, så andra kanske vill flytta dit. Personligen sitter jag nog kvar, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Vill slippa byta och flytta runt mer nu. Tycker vi sitter bra. SAvenom sitter längst till höger om jag minns rätt, så Xstreem kan ju sätta sig någonstans där eller emellan "grupperna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Jag, Saleen & päronpung sitter på D14. Är det bra platser där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Kan kanske sitta på D13, med ryggen mot er, eftersom en kamrat ska sitta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Kan kanske sitta på D13, med ryggen mot er, eftersom en kamrat ska sitta där. Do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Do it! Får beställa imorgon, och hoppas innerligt att folk leavar dom platserna the fuck alone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Vi har platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts