Siana Skrivet 17 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vilket isf resulterar i att jag blir ensam = / Nej, du skulle ha Sikorka på din ena sida och mig på din andra sida (med ett hål emellan). När folk har bestämt hur vi ska sitta så kan vi bara flytta runt oss tills vi är nöjda, så länge vi ockuperar D12 så spelar det ju ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Det har kommit fram att två polare till mig ska dit, och vill sitta med mig Om jag tar andra kanten på D12? Så kommer vi på samma rad iaf? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Haha, flytta dig som du vill, du behöver väl inte be om någons tillstånd direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Men endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 AHUM! Forumrad I see. Är Sikorka farlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Så in i helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 AHUM! Forumrad I see. Är Sikorka farlig? Det är svårt att prata om det... Men förra året... Förra året så vå... Han vål... Förra året våldtog Sikorka mig på toaletten! Men det var mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Lookie cookie what i FOUND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Men det var mysigt. Jo, även fast du skrek och kämpade för ditt liv så visste jag att du gillade det innerst inne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) JACKER ÄR JU EN TITAN! edit: Eller vem det nu är som är längst bak. Redigerad 19 augusti, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 JACKER ÄR JU EN TITAN! edit: Eller vem det nu är som är längst bak. Nä, jag är faktiskt en ponny - en ponny som säger "RAWR!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 JACKER ÄR JU EN TITAN! edit: Eller vem det nu är som är längst bak. Nä, jag är faktiskt en ponny - en ponny som säger "RAWR!!" JUST DEEEEEEEEEET!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Ärrtvå har likadan Bloc Party-tröja som min vän, sjukt snygg är den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Ärrtvå har likadan Bloc Party-tröja som min vän, sjukt snygg är den! Fuck Bloc Party! Stelllans BR-leksaker-skjorta ftw!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag hoppas verkligen att jag får råd att åka på DreamHack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag och Kicken har pratat. Jag kanske kommer på DHW09. Och inte nog med det, iförd i en Stormtrooper outfit. Epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag och Kicken har pratat. Jag kanske kommer på DHW09. Och inte nog med det, iförd i en Stormtrooper outfit. Epic. "I'm a stormtrooper, yes I am" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 "I'm a stormtrooper, yes I am" Jag vill ha en stereo med den igång när jag går in dit, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag kanske kommer, beror på vad mina polare gör. Skulle va kul, har länge planerat men aldrig lyckats ta mig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 MyStiC har fixat plats åt mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts