IceCandy Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag äter knappt själv på dh ju, förutom jävla kycklingmackor som man tappar i knät Hahaha, jo, dom kommer man ihåg Men om man skall sitta bredvid mig ska man ha godis. Sist så gick jag och baxade massa godis och läsk från Sikorka när han sov. Det var billigt. Och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Hahaha, jo, dom kommer man ihåg Men om man skall sitta bredvid mig ska man ha godis. Sist så gick jag och baxade massa godis och läsk från Sikorka när han sov. Det var billigt. Och gott. Du får godis av mig då =) Så du inte börjar tugga på bordet eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Ptjaa, jag gjorde av med ca 500. Mat + JOLT Ok, då vet jag. Jag hoppas att jag får råd att åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 IceCandy har alltid med sig mystiska pillz som man blir pigg av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 IceCandy har alltid med sig mystiska pillz som man blir pigg av. Indeed. Fast det var P-C som började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Indeed. Fast det var P-C som började. Fast dina var inte så bra som de man hittar i #dreamhack.trade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Hahaha, jo, dom kommer man ihåg Men om man skall sitta bredvid mig ska man ha godis. Sist så gick jag och baxade massa godis och läsk från Sikorka när han sov. Det var billigt. Och gott. Jag kommer sitta med ett paket Nesquik 24/7. Får köpa biljett i slutet av månaden när jag fått cäsh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Fast dina var inte så bra som de man hittar i #dreamhack.trade Äsch. Jag kommer sitta med ett paket Nesquik 24/7. SITT BREDVID MIG!1 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 SITT BREDVID MIG!1 (:!!! Sitter inte du fast mellan Siana och SAvenom? Så D12 är forumraden i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Sitter inte du fast mellan Siana och SAvenom? Så D12 är forumraden i år? Förstasidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Sist så gick jag och baxade massa godis och läsk från Sikorka när han sov. Det var billigt. Och gott. Nu kommer det allt fram, din jävel. --- Aja, homosexuellt att jag glömde bort detta. Nu fick jag inte min önskade plats. Placerade mig bredvid brevid Venom iaf. Hursomhelst, någon som har en bild på hur tornet mellan D40/D41/D10/D11, som folk brukar bomba karameller emot? Där de håller koll på ljud och film(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Förstasidan. Det var ju fan vad du ska vara organiserad, och göra kartor och skit. Thumbz up 4 u! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Det var ju fan vad du ska vara organiserad, och göra kartor och skit. Thumbz up 4 u! That's me. Jag uppdaterar listan med deltagare nu, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) That's me. Jag uppdaterar listan med deltagare nu, också. Får man paxa(spellz?) platser? xD Dagisregler ftw! Redigerad 13 augusti, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Hur menar du? Det är ju bara att bygga på raden till höger när du får din värdekod eller ville du sitta brevid någon specifik? Redigerad 13 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Bits Sikorka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Hur menar du? Det är ju bara att bygga på raden till höger när du får din värdekod eller ville du sitta brevid någon specifik? Jag demandar att jag ska sitta bredvid någon jag känner, och de enda GTAsajtarna jag känner någorlunda är du, Sikorka och IceCandy! Hade visserligen inte varit hela världens undergång att inte sitta bredvid någon av ovanstående, men det hade varit najsbajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Bits Sikorka? Längst till höger: I rest my case. Jag demandar att jag ska sitta bredvid någon jag känner, och de enda GTAsajtarna jag känner någorlunda är du, Sikorka och IceCandy! Hade visserligen inte varit hela världens undergång att inte sitta bredvid någon av ovanstående, men det hade varit najsbajs. Jaha. Ptja, du får själv lägga fram alternativ för hur vi ska sitta, det är inte något jag kan/borde bestämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Ptja, jag kan byta plats, jag bryr mig inte sååå mycket om vem jag sitter brevid, bara det är någon från sajten =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Ludwig ser bara allmänt efterbliven ut på den bilden enligt mig... Angående sittordning tycker jag vi ska göra någon sorts "sista måltiden" uppställning, där jag, Jesus, ska vara i centrum och ni andra ska sitta och chilla omkring mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts