Jump to content

DreamHack Winter 2008

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sist så gick jag och baxade massa godis och läsk från Sikorka när han sov. Det var billigt. Och gott. :D

Nu kommer det allt fram, din jävel. :cry:

---

Aja, homosexuellt att jag glömde bort detta.

Nu fick jag inte min önskade plats.

Placerade mig bredvid brevid Venom iaf.

Hursomhelst, någon som har en bild på hur tornet mellan D40/D41/D10/D11, som folk brukar bomba karameller emot? Där de håller koll på ljud och film(?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du? Det är ju bara att bygga på raden till höger när du får din värdekod :cry: eller ville du sitta brevid någon specifik?

Jag demandar att jag ska sitta bredvid någon jag känner, och de enda GTAsajtarna jag känner någorlunda är du, Sikorka och IceCandy!

Hade visserligen inte varit hela världens undergång att inte sitta bredvid någon av ovanstående, men det hade varit najsbajs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bits Sikorka? :D

Längst till höger:

ydmupd0pbc.jpg

I rest my case. :cry:

Jag demandar att jag ska sitta bredvid någon jag känner, och de enda GTAsajtarna jag känner någorlunda är du, Sikorka och IceCandy!

Hade visserligen inte varit hela världens undergång att inte sitta bredvid någon av ovanstående, men det hade varit najsbajs.

Jaha. Ptja, du får själv lägga fram alternativ för hur vi ska sitta, det är inte något jag kan/borde bestämma. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor