VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag är på om det blir forumrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Nu kan man boka! De tre platserna på D12 är jag och två klasskamrater, kommer nog till en eller två klasskamrater till. \o/ Btw, vad sjuka platser vissa väljer? Långt bak på kanterna... Nära kanten är skönt, men precis vid kanten är bara idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Nu kan man boka! De tre platserna på D12 är jag och två klasskamrater, kommer nog till en eller två klasskamrater till. \o/ Btw, vad sjuka platser vissa väljer? Långt bak på kanterna... Nära kanten är skönt, men precis vid kanten är bara idiotiskt. vart ska jag sitta, vart ska jag sitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 vart ska jag sitta, vart ska jag sitta? Ska du sitta på GTAsajtens rad? Jag förstår inte varför den inte också skulle kunna vara D12. Förstår om någon kanske inte vill sitta mitt i smeten brevid mig och mina polare, men sätt dig på kanten av vår rad eller så så kan vi flytta runt varandra sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Ska du sitta på GTAsajtens rad? Jag förstår inte varför den inte också skulle kunna vara D12. Förstår om någon kanske inte vill sitta mitt i smeten brevid mig och mina polare, men sätt dig på kanten av vår rad eller så så kan vi flytta runt varandra sen. Hokay, kanten av D12 då... Du har nu bokat plats D12:66 Redigerad 13 augusti, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Hokay, kanten av D12 då... Du har nu bokat plats D12:66 Prima =) jag tror Ice sätter sig där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Prima =) jag tror Ice sätter sig där med. Sålänge hon inte bits för hårt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Sålänge hon inte bits för hårt så Vet man aldrig Du sitter lite mobbad på utkanten nu, men du kanske bara satte dig där temporärt. Det är möjligt att vi hoppar några steg till vänster sedan, beroende på hur många vi blir. P g a detta är det bra om de som vill sitta på D12 skriver det här, oavsett om ni har förtur eller inte. Redigerad 13 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Vet man aldrig Du sitter lite mobbad på utkanten nu, men du kanske bara satte dig där temporärt. Det är möjligt att vi hoppar några steg till vänster sedan, beroende på hur många vi blir. P g a detta är det bra om de som vill sitta på D12 skriver det här, oavsett om ni har förtur eller inte. Satte mig bara där för att sitta på D12... ska flytta sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag sitter bredvid Siana just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag sitter bredvid Siana just nu. Flyttade till brevid dig, om det är ok? =) Ville inte vara mobbad =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Det blir bra. Forumiter kan fylla på åt höger på D12, så fyller eventuella klasskamrater of mine på åt vänster. Alla glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Flyttade till brevid dig, om det är ok? =) Ville inte vara mobbad =( It's coo. Köp mycket godis och ha på din plats så har jag mycket att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) It's coo. Köp mycket godis och ha på din plats så har jag mycket att äta. Jag äter knappt själv på dh ju, förutom jävla kycklingmackor som man tappar i knät Edit: det vill aktiveras, om jag aktiverar skiten, kan jag fortfarande byta plats? Minns inte >.< Redigerad 13 augusti, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Jag kanske kommer, jag har inte bestämt mig än. Hur mycket kostar det? Redigerad 13 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag kanske kommer, jag har inte bestämt mig än. Hur mycket kostar det? 790 tror jag, sen en bokningsavgift på 30 kr, något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 790 tror jag, sen en bokningsavgift på 30 kr, något sånt... Behöver man ha med sig andra pengar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Behöver man ha med sig andra pengar också? Beror på, är du en sådan sak som äter och dricker? Isf kan pengar vara ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Beror på, är du en sådan sak som äter och dricker? Isf kan pengar vara ganska bra. Ok, men hur mycket pengar är rimligt att ha med sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Ok, men hur mycket pengar är rimligt att ha med sig? Ptjaa, jag gjorde av med ca 500. Mat + JOLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts