Siana Skrivet 2 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Om jag skriver att jag kommer så kommer ni inte gå på det den här gången heller, va? MyStiC: Jag antar att det betyder att päronpung och Saleen också har betalat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 MyStiC: Jag antar att det betyder att päronpung och Saleen också har betalat? Saleen skulle betala idag, päronpung vet jag ingenting om, men han lär betala snart. Skriv upp wahlis på listan också, smått okänd forumit fast han ska följa med i år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Saleen skulle betala idag Imorgon! Det blev lite knas med pengar fram och tillbaka. Men imorrn'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Saleen skulle betala idag, päronpung vet jag ingenting om, men han lär betala snart. Skriv upp wahlis på listan också, smått okänd forumit fast han ska följa med i år också. köper en kodfan så fort jag får pengar. ingen brådska, vi ska väll ändå sitta brevid varandra ? btw, du är skyldig mig en hundring. fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Jag kannnnnnnske kommer, om jag har skaffat en ny dator innan dess. Det är på ett ungefär 0,9% chans att jag skaffar en ny ... Redigerad 4 augusti, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Fet text, dirr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Skriv upp mig på personer som ska komma... Beställer biljetten snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Hej! Eftersom du har köpt värdekod(er) till DreamHack Winter 2008 före den 1 augusti så får du förtur till platsbokningen! Du får tillgång till plats bokningen redan den 13 augusti (för de som inte utnyttjat detta erbjudande är det 25 augusti som gäller)! HELL YEAH! Edit: Hur blir det med forumrader och sånt trams? Mina vänner som ska åka dit är så sega så jag är osäker på om de verkligen kommer beställa biljett. Redigerad 7 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Förtur här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Edit: Hur blir det med forumrader och sånt trams? Mina vänner som ska åka dit är så sega så jag är osäker på om de verkligen kommer beställa biljett. Tycker det hade varit trevligt med forumrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag sitter gärna på en forumrad, men kommer inte beställa biljetter förrns sen-augusti/tidig-september, så om ni lyckas hålla en plats tills dess sitter jag gärna med er (Annars kommer jag självklart komma och spendera mestadels av min tid runt er ändå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag sitter gärna på en forumrad, men kommer inte beställa biljetter förrns sen-augusti/tidig-september, så om ni lyckas hålla en plats tills dess sitter jag gärna med er (Annars kommer jag självklart komma och spendera mestadels av min tid runt er ändå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 LYSTRING! Imorgon, kanske redan inatt, börjar den hetsiga placeringen. Jag är nu rätt säker på att de vänner jag hade som jag trodde skulle dit nog inte kommer. Kvar återstår ett par klasskamrater. Problemet med dem är att de brukar sitta väldigt nära. Antingen sätter jag mig med dem, eller på någon slags gta-rad. Då måste jag hur som helst vara säker på att en sådan kommer att existera. Vilka, av de som bokade före augusti, vill sitta på en gta-rad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag sitter gärna på en GTArad om inte min pojkvän följer med. Följer han med sitter jag på GTAraden ifall det finns plats för honom brevé mig. Dock har han inga biljetter just nu och vågar inte ta ledigt från jobbet, så jag betvivlar att han kommer. Om jag hittar någon rad med mycket GTAfolk imorgon när jag skall välja plats så placerar jag mig där tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag kan nog joina, tror jag, har två polare som ska dit... En har en massa andra polare, så dom får honom... Men den sista, vette fan... Kan nog gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Hade inte köpt någon värdegrejs, så jag får vänta tills den 25e. Hoppas då fan det finns platser i D-hallen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Hade inte köpt någon värdegrejs, så jag får vänta tills den 25e. Hoppas då fan det finns platser i D-hallen då. Det var gott om platser länge i D på DHS08 iaf. Redigerad 13 augusti, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Det var gott om platser länge i D på DHS08 iaf. Ja. Men DHW är ju bra mycket större än DHS också. Jag vet inte om jag kommer. Är smått sugen, gäller få med sig någon polare också. Redigerad 13 augusti, 2008 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Platskartan är pwnd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jepp, platskartan är uppe, fast det går inte att placera sig än. Jag och ett par klasskamrater kommer sitta på D12 (huvudet mot scen ofc), de som vill kan sätta sig där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts