Siana Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Mjo det var lite trist. Jag kom på att jag även filmade en smula precis i slutet (filmen är 3GP = Quicktime): http://data.fuskbugg.se/skalman01/MOV00012.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 lollerskatezz... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Vilka är alla då? Kan bara siana, extreem, ice candy och sikorka. Vem är biffen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) Vilka är alla då? Kan bara siana, extreem, ice candy och sikorka. Vem är biffen? I lol'd. Om du tänker på kepskillen så är han min alldeles egna biff, Rushifell här på forumet. Edit: Eller vänta, syftar du på filmen eller bilden? Antog att du menade filmen eftersom du nämnde alla utom EN där. nvm then, men det var roligt. Redigerad 30 november, 2008 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Bakre raden: Siana, Rushifell, MyStiC, Sikorka, Saleen, SAvenom Främre raden: xtreem, IceCandy, JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Saleen är biffen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) EDIT: NVM. Redigerad 1 december, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Hemma, har sovit sen jag kom hem typ, men är fortfarande trött, fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 W000000t?!?!?! Jag och polaren drog till Statoil och köpte tre french var och åt i bilen innan vi åkte hela vägen hem. Packade upp datorn och tänkte att jag skulle fixa lite grejer, men det blev bara att dra igång musik och slänga sig i sängen. Vaknade vid 11, lagom pigg iaf, ska lägga mig nu igen så är jag tillbaka till min vardagliga rytm igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Vet inte riktigt varför, men har märkt att jag är mycket gladare och piggare i skolan nu efter dreamhack. ;DDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Åkte hem vid 08 tiden på söndag. Somnade i bilen och vaknade perfekt i tid för att gå till skolan idag. 22 timmars sömn ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Vi gör det igen Kommer ni kommer ni kommer ni ihåg hur vi gjorde? Fest hos mig (ooooo oo) Vi ska ha fest hos mig (ooooo oo) Hä-hä-häng med nu Hä-häng med nu MAKE IT STOP, MAKE IT STOP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Vi gör det igen Kommer ni kommer ni kommer ni ihåg hur vi gjorde? Fest hos mig (ooooo oo) Vi ska ha fest hos mig (ooooo oo) Hä-hä-häng med nu Hä-häng med nu MAKE IT STOP, MAKE IT STOP.. Ahaha, har du också den i huvet?! Jag hade den så mycket i huvudet så jag lyssnade på den idag bara för att minnas DH. Det var sorgligt, dels för att DH är över och dels för att låten är kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Hot damn, hittade den här på sweclockers. Bild från DH. Någon som vet vem som har gjort den, fler bilder? Tycker den ser genialisk ut. Redigerad 1 december, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Hot damn, hittade den här på sweclockers. Bild från DH. Någon som vet vem som har gjort den, fler bilder? Tycker den ser genialisk ut. *Bild* Shit, ser ju ut att vara ultimata landatorn. Kollar så jävla lite i montrar osv när jag är på DH. Redigerad 2 december, 2008 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Vi gör det igen Kommer ni kommer ni kommer ni ihåg hur vi gjorde? Fest hos mig (ooooo oo) Vi ska ha fest hos mig (ooooo oo) Hä-hä-häng med nu Hä-häng med nu MAKE IT STOP, MAKE IT STOP.. Jag har "Höj volymen mister DJ" i skallen, förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Hot damn, hittade den här på sweclockers. Bild från DH. Någon som vet vem som har gjort den, fler bilder? Tycker den ser genialisk ut. Mh, den där var jag och pillade på lite. Den hade trippel-SLi med 260 eller 280 (minns inte riktigt) GTX, en Quad Extreme-cpu, två raptordiskar och lite annat smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jag har "Höj volymen mister DJ" i skallen, förjävligt. Det enda jag minns ifrån alla uppträdanden och skit är "BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU", och det räcker gott och väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Alexander Kyckling har lyckats fastna nu också ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Alexander Kyckling har lyckats fastna nu också ;D Så bra. [youtube-old]5G1LnBI2Nwk[/youtube-old] Redigerad 2 december, 2008 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts