Jump to content

DreamHack Winter 2008

Siana
 Share

Recommended Posts

Två timmar kvar av nåt slags melankoliskt tidsfördriv då!

Vad ska man säga? Skönt DH. Kunde varit mer activity och speciellt Dr. Love på scenen, men eftersom jag ändå inte är framme i folkskaran som jag en gång var så gör det inte så mycket. Känns lite synd att det är över, men egentligen känner jag att jag har hunnit med allt jag ville... Hey, jag fick ju till och med dela madrass i sovsalen med en brud. :confused: Väntar fortfarande spänt på om jag fick något pris i Blizzardtävlingen DH hade (man kunde vinna lite gametime och WoTLK collector's edition), de vinnarna presenteras först i början av december.

Huuu, nu ska jag inte skriva mer om DH. Tar resten när jag är hemma eller nåt, känns trist att tänka på det nu men när ljuset väl är tänt så känner man sig ganska glad. ;)

Edit: Haha, de lyckades just skapa rundgång i ljudet, och hela salen applåderade. :D Snacka om att alla är trötta.

Edit2: Kommer definitivt Summer 09 förresten, ses då!!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Två timmar kvar av nåt slags melankoliskt tidsfördriv då!

Vad ska man säga? Skönt DH. Kunde varit mer activity och speciellt Dr. Love på scenen, men eftersom jag ändå inte är framme i folkskaran som jag en gång var så gör det inte så mycket. Känns lite synd att det är över, men egentligen känner jag att jag har hunnit med allt jag ville... Hey, jag fick ju till och med dela madrass i sovsalen med en brud. :confused: Väntar fortfarande spänt på om jag fick något pris i Blizzardtävlingen DH hade (man kunde vinna lite gametime och WoTLK collector's edition), de vinnarna presenteras först i början av december.

Huuu, nu ska jag inte skriva mer om DH. Tar resten när jag är hemma eller nåt, känns trist att tänka på det nu men när ljuset väl är tänt så känner man sig ganska glad. ;)

Edit: Haha, de lyckades just skapa rundgång i ljudet, och hela salen applåderade. :D Snacka om att alla är trötta.

Edit2: Kommer definitivt Summer 09 förresten, ses då!!

Håller med. Dr. Love var ju bara närvarande nån enstaka gång, rätt kasst, då han lyste upp DHS rätt rejält i somras. ;) Skönt med alla kreativtävlingar iallafall. Kul att Raddox vann också, är däremot avundsjuk att han fick en iPhone.

Har heller aldrig träffat forumiter förrutom Dumbom och Jacker, lite synd, kanske. :)

Hoppas vi får se och höra massivt buande när salen tänds!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte ske, folk brukar applådera. Känns sugigt minuterna innan det tänds, men när det väl har skett och de drar på någon skön låt (Rosa Helikopter är en höjdare!) så släpper allt. :confused:

Ao, jo. Tändningen betyder att man är närmare hemresan, och hem vill många inklusive mig själv vill hem såhär dags. ;) Har vart fint i alla fall.

Hoppas på att folk glömmer en massa skit man kan leta runt i när det väl är tänt och folk har börjat dra. Hittade kylpasta förra DHW, och ett gäng tidningar. Inget direkt livsnödvändigt, men kul ändå. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor