Siana Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) Två timmar kvar av nåt slags melankoliskt tidsfördriv då! Vad ska man säga? Skönt DH. Kunde varit mer activity och speciellt Dr. Love på scenen, men eftersom jag ändå inte är framme i folkskaran som jag en gång var så gör det inte så mycket. Känns lite synd att det är över, men egentligen känner jag att jag har hunnit med allt jag ville... Hey, jag fick ju till och med dela madrass i sovsalen med en brud. Väntar fortfarande spänt på om jag fick något pris i Blizzardtävlingen DH hade (man kunde vinna lite gametime och WoTLK collector's edition), de vinnarna presenteras först i början av december. Huuu, nu ska jag inte skriva mer om DH. Tar resten när jag är hemma eller nåt, känns trist att tänka på det nu men när ljuset väl är tänt så känner man sig ganska glad. Edit: Haha, de lyckades just skapa rundgång i ljudet, och hela salen applåderade. Snacka om att alla är trötta. Edit2: Kommer definitivt Summer 09 förresten, ses då!! Redigerad 30 november, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Två timmar kvar av nåt slags melankoliskt tidsfördriv då! Vad ska man säga? Skönt DH. Kunde varit mer activity och speciellt Dr. Love på scenen, men eftersom jag ändå inte är framme i folkskaran som jag en gång var så gör det inte så mycket. Känns lite synd att det är över, men egentligen känner jag att jag har hunnit med allt jag ville... Hey, jag fick ju till och med dela madrass i sovsalen med en brud. Väntar fortfarande spänt på om jag fick något pris i Blizzardtävlingen DH hade (man kunde vinna lite gametime och WoTLK collector's edition), de vinnarna presenteras först i början av december. Huuu, nu ska jag inte skriva mer om DH. Tar resten när jag är hemma eller nåt, känns trist att tänka på det nu men när ljuset väl är tänt så känner man sig ganska glad. Edit: Haha, de lyckades just skapa rundgång i ljudet, och hela salen applåderade. Snacka om att alla är trötta. Edit2: Kommer definitivt Summer 09 förresten, ses då!! Håller med. Dr. Love var ju bara närvarande nån enstaka gång, rätt kasst, då han lyste upp DHS rätt rejält i somras. Skönt med alla kreativtävlingar iallafall. Kul att Raddox vann också, är däremot avundsjuk att han fick en iPhone. Har heller aldrig träffat forumiter förrutom Dumbom och Jacker, lite synd, kanske. Hoppas vi får se och höra massivt buande när salen tänds! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Hoppas vi får se och höra massivt buande när salen tänds! Kommer inte ske, folk brukar applådera. Känns sugigt minuterna innan det tänds, men när det väl har skett och de drar på någon skön låt (Rosa Helikopter är en höjdare!) så släpper allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Kommer inte ske, folk brukar applådera. Känns sugigt minuterna innan det tänds, men när det väl har skett och de drar på någon skön låt (Rosa Helikopter är en höjdare!) så släpper allt. Ao, jo. Tändningen betyder att man är närmare hemresan, och hem vill många inklusive mig själv vill hem såhär dags. Har vart fint i alla fall. Hoppas på att folk glömmer en massa skit man kan leta runt i när det väl är tänt och folk har börjat dra. Hittade kylpasta förra DHW, och ett gäng tidningar. Inget direkt livsnödvändigt, men kul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Loota DH när folk har stuckit FTW! Förra gången fick jag en laptopmus och en nätverkssladd. Hoppas att någon ska ha lämnat efter sig en Razer-laptopväska som delades ut, en sådan behöver jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Jeffla Leecher. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Err, nån som vet om jag somnade förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 LET THERE BE LIGHT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Sådärja, nu packar jag ihop. Sesya till sommaren. Trevlig slapparträff i år, även med brist på bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Funtimes, ses nästa år! Fyllde exakt 417 GB btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) Tack för i år. Det var en epicexperience! Edit: DHS09 nästa! Redigerad 30 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Har kommit hem nu. Stod och väntade utanför hallarna tills klockan 11.40 eller något. På vägen hem envisades mina föräldrar med att stanna i Helsingborg för att dra in på ett jävla varuhus och gå runt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Trevligt DH Indeed, syns till SommarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Hemma! Och jag begär att Siana lägger upp alla gruppbilder nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Vaknade från att ha kommit hem och slumrat nu, ska fixa alla bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 JAG VILL HA MER BILDER! jag var inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Jag ångrar så djupt att vi på något sätt inte tog en bild på stellan när han satt i willys kundvagnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Här är de bilder jag har. Den ena från precis i början av DH, den andra från precis i slutet. http://img529.imageshack.us/img529/9329/dsc00013gk9.jpg http://img516.imageshack.us/img516/5489/dsc00018rj5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Stellan var och åt middag när den sista bilden kan tilläggas. Antog att ni lackade lite då, JSHC lät besviken när jag sa att jag inte äns var i hallarna utan borta och käka när han ringde. Men men, jag träffade ändå alla som är på den bilden, om än på olika ställen och tidpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts