Troxie Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Har det någonsin brunnit på DH överhuvudtaget btw? Man borde ju vänta tills hela DH har brunnit ner minst en gång innan man tänker på säkerheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 ALDRIG! It's my own, my precious osv. Fejkedit: Fan vad fail med städning och tänt ljus mitt i allt. Har det någonsin brunnit på DH överhuvudtaget btw? Nej, men lagar är lagar. Hellre att de gör så här och visar att man ska hålla rent och varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Nej, men lagar är lagar. Hellre att de gör så här och visar att man ska hålla rent och varför. Pfeh, jag har då alltid tyckt att allt skräp har varit en del av det hela. Skräpet som ligger överallt gör ju en del av stämning. Dom som bestämde att vi skulle börja städa är party poopers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Nu får dom släcka innan jag smälter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 ROCK ON IGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Vi ska inte hitta på något? Jag haver lite halvft tråkigt. EIDT: Gratiz stuffz fo' shizzle!! Redigerad 29 november, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Vi ska inte hitta på något? Jag haver lite halvft tråkigt. EIDT: Gratiz stuffz fo' shizzle!! Neh, jag måste äta lasange först!1 Sen går jag gärna någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 IceCandy: Om du vill, så kan jag trösta dig med gratis skosnören till den försvunne skon? Jag haver gröna, svarta och rosa. (Tror jag) ;DDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Vi ska bada nu. Sen ska jag nog dra upp WAR igen. Är det standardpriser hos typ, PC-City eller var man kan köpa "tid"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Vi ska bada nu. Sen ska jag nog dra upp WAR igen. Är det standardpriser hos typ, PC-City eller var man kan köpa "tid"? Ett gamecard till WoW kostar 200kr därinne, i andra affärer kostar samma sak 250. IceCandy: Om du vill, så kan jag trösta dig med gratis skosnören till den försvunne skon? Jag haver gröna, svarta och rosa. (Tror jag) ;DDD GRÖNA OMG! Fast min försvunna sko har egentligen inte skosnören, men man kan ju vira runt foten iallafall! Edit: Skosnören Redigerad 29 november, 2008 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Vi ska bada nu. Sen ska jag nog dra upp WAR igen. Är det standardpriser hos typ, PC-City eller var man kan köpa "tid"? Antingen standard eller lägre skulle jag tro. Och om de inte har i PC-City så kolla där vid spel-musik-film-båset som ligger på andra sidan expon (Högersidan om du kommer från rulltrappan) Gissa vem som yoinkade ett USB/Kortminne på 1GB? Redigerad 29 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Gissa vem som yoinkade ett USB/Kortminne på 1GB? Ludvig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) ... Redigerad 21 februari, 2021 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Ludvig? Jag också, fick det rakt i ansiktet *KATCHONK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 http://img390.imageshack.us/img390/4586/arthasqh0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jacker i dräkten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Hitt på nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Tack Telia. Fick en Webcamera+headset, ett par KOSS lurar och en USB-disk. Enbart för jag var Telia kund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Vilken jävla fitta har hällt cola över hela min jävla mus och hela bordet? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Vilken jävla fitta har hällt cola över hela min jävla mus och hela bordet? D: Redigerad 29 november, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts