VenoM Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Nvm, fattar nu. Kan tyvärr inte slänga upp några bilder förrän jag är hemma, eftersom jag har tagit dem med min mobiltelefon och saknar både sladdar och drivrutiner. Om du har ett bra minneskort kan vi plugga in skiten i min dator? ^^ Nvm, fattar nu. Kan tyvärr inte slänga upp några bilder förrän jag är hemma, eftersom jag har tagit dem med min mobiltelefon och saknar både sladdar och drivrutiner. Om du har ett bra minneskort kan vi plugga in skiten i min dator? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Hardstyle livemix sedan Hardcore livemix, ME FUCKING LIKES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jag och päronpung är bored as fuck. Vad gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jag och päronpung är bored as fuck. Vad gör ni? Ingenting, hade tänkt att sova en stund snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jag och päronpung är bored as fuck. Vad gör ni? Läser om Varg Vikernes. Intressant kille... Funderar också på att sova snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Läser om Varg Vikernes. Intressant kille... Funderar också på att sova snart. Min sömn fungerade ungefär lika bra som sist, sov kanske en halvtimma, är pigg en stund, blir slö, piggnar till och blir slö igen. Aja, får duga tillsvidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jahopp, då sitter man ensam igen. ._____________. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Lustigt nog är min kamera jag hade tidigare på bordet mystiskt borta innan jag slumrade till. Börjar frukta det värsta nu, tänker sova och hoppas på det bästa nu bara.. Annars om ni ser en Nikon D60 så kanske den är min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Oh shit, jag måste ha sovit länge. Har jag missat något? Edit: BILDER! Rushifell och Sikorkad: Skåningar som blivit attackerad av headcrabs: Rökfyllt DH: Invigningsshowen: Sovande xstreem: Nyvaken xstreem: Sovande Sikorka med ballong i ansiktet: Igen: Jätteglad SAvenom: En väldigt stirrig Rushifell: Redigerad 29 november, 2008 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Har äntligen lyckats få lite sömn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Gzz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Oh shit, jag måste ha sovit länge. Har jag missat något? Edit: BILDER! Sovande Sikorka med ballong i ansiktet: Det var jag som la dit ballongen :'3 Redigerad 29 november, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Vad hände med DC hubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Lol @ stora skärmen! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Freeeeeeebieeeeeeezzzz! Ubuntu cola O_o Redigerad 29 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 SKO EFTERLYSES! En vit och svart doja typ. Ser ut ungefär som tjejvans. Märket "le coq sportif". Har den ena, men den andra är borta. Tror att någon kan ha sopat in den i en påse och slängt när vi blev tvingade att städa, men skulle någon få syn på en sådan sko, så ro hit den förfan! Det kommer bli kallt att åka hem med bara en sko på foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Se till att ni verkligen städar ordentligt, fick precis bekräftat utav crew att om det fortsätter att vara skräp i gångarna så kommer de bli tvungna att avbryta eventet på grund utav brandrisken. "allt skräp i gångarna är en STOR brandrisk. Börjar det brinna kommer alla börja snubbla över varandra och risken är stor att folk fastnar, ramlar, svimmar och brinner inne. Därför FÅR vi inte fortsätta eventet om vi inte kan hålla brandsäkerheten." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 HAHA, WHAT THE SHIT MAN! Kom förbi en liten pojkspoling och gav mig och Sikorka varsin stor påse fylld med massa prylar! "Julklapp från Telia" sa han att det var! Gratis headset, webcam och mycket mer.. I'M SO HAPPY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 HAHA, WHAT THE SHIT MAN! Kom förbi en liten pojkspoling och gav mig och Sikorka varsin stor påse fylld med massa prylar! "Julklapp från Telia" sa han att det var! Gratis headset, webcam och mycket mer.. I'M SO HAPPY! WHADDAFACK?! GIEFA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 WHADDAFACK?! GIEFA. ALDRIG! It's my own, my precious osv. Fejkedit: Fan vad fail med städning och tänt ljus mitt i allt. Har det någonsin brunnit på DH överhuvudtaget btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts