IceCandy Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Sitter gärna på forumrad om ingen kompitz följer med (Vilket det som vanligt inte gör.) Försöker tvinga med Rushifell (Verkar dock inte kunna komma.) men om han kan följa med i slutändan borde han väll få vara med och sitta på forumraden vaaaa? Han är ju faktiskt medlem om än nybliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Lär också sitta på forumraden. Kan nästan lova att jag kommer iom att jag vill åka, gäller bara att se till att inget annat kommer ivägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Lär också sitta på forumraden. Kan nästan lova att jag kommer iom att jag vill åka, gäller bara att se till att inget annat kommer ivägen. Nu är du med på listan, så nu slipper du inte undan! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Ska väl försöka. Bokar mina egna biljetter till vintern, måste dock kolla upp med ledighet från jobbet. Har inga semesterdagar kvar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Biljett fixad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Fixar biljett ikväll/imorgon. Kan kanske tänka mig att joina forumraden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Mordos kanske hänkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Mordos kanske hänkar. Då hänkar mest troligt Räven också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag kommer, kknp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Fixar biljett ikväll/imorgon. Kan kanske tänka mig att joina forumraden Way to go att precis missa försprånget till platsbokningen... Jag tänkte lägga till en sak på listan: Kan de som bokat biljett säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Way to go att precis missa försprånget till platsbokningen... Jag tänkte lägga till en sak på listan: Kan de som bokat biljett säga det? Bokar troligtvis imorgon. Vaaarför måste mina polare vara så sega :,< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Way to go att precis missa försprånget till platsbokningen... Jag tänkte lägga till en sak på listan: Kan de som bokat biljett säga det? Dock skulle jag tro att det kommer finnas många platser kvar ändå, då många som var på DHS troligtvis inte har pengar såpass snabbt då många fick skippa sommarjobb osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Dock skulle jag tro att det kommer finnas många platser kvar ändå, då många som var på DHS troligtvis inte har pengar såpass snabbt då många fick skippa sommarjobb osv. Nähädu, för på DHW kommer alla dom som inte sparat ihop tillräckligt till Summer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Nähädu, för på DHW kommer alla dom som inte sparat ihop tillräckligt till Summer. Och dom som drar till Sweden Rock istället för DHS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Nähädu, för på DHW kommer alla dom som inte sparat ihop tillräckligt till Summer. Och det är oftast mer platser på winter om jag inte minns fel? Speciellt om de använder C igen så sätter sig alla CS-nerdz där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 I haz tikket mkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) "Value code added - Seat booking will open 2008-08-25, at 12:00" Redigerad 2 augusti, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Vänta här nu, har bokningarna redan öppnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Vänta här nu, har bokningarna redan öppnat? Jo. Du kan köpa en "value-code" och bara välja plats när dom öppnar 2008-08-25, kl 12:00. Dvs att allt är betalat och klart tills platsbokningen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Om jag skriver att jag kommer så kommer ni inte gå på det den här gången heller, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts