Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Morrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Tv4 var där igår. Kolalde efter nån gtasajtenskylt, men icke. Se nu till så att ni syns lite grabbar. Det kommer nog fler tvteam dit. Finns det nån webbcam som man kolla på? Länk? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Tv4 var där igår. Kolalde efter nån gtasajtenskylt, men icke. Se nu till så att ni syns lite grabbar. Det kommer nog fler tvteam dit. Finns det nån webbcam som man kolla på? Länk? =) Ice har en webcam så vitt jag vet, men om det finns några som DH själv placerat ut vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Mer filmtips, tack. Jag behöver fylla hårddiskarna. =/ Edit: Medelhavswok <33 Redigerad 28 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 http://webcam.event.dreamhack.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) FEEEEEEEEEEEEEEEEEM! Jag är inte jättetrött 30h+ nu Redigerad 28 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Mer filmtips, tack. Jag behöver fylla hårddiskarna. =/ Edit: Medelhavswok <33 eden lake. =D http://webcam.event.dreamhack.se/ Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Hömm, alla sajtare är borta på raden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Nu ska jag iväg och bada på badhuset intill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Nu ska jag iväg och bada på badhuset intill. Drunkna inte bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Min kudde består av en ihoprullad tshirt i form av en liten boll som jag placerar på bordet och vilar min panna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Min kudde består av en ihoprullad tshirt i form av en liten boll som jag placerar på bordet och vilar min panna. Jag har inte behövt använda mina kuddar till något annat syfte än att sitta på dem än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Inte skraja att folk snor era prylar när ni är på dass eller liknande? Menar, er närmasta granne kanske oxå är borta ibland. Elelr så säger kanske nån bara att, ja han sa att jag skulle hämta hans skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Gaah. Give me JAS-movie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Inte skraja att folk snor era prylar när ni är på dass eller liknande? Menar, er närmasta granne kanske oxå är borta ibland. Elelr så säger kanske nån bara att, ja han sa att jag skulle hämta hans skärm. Gah, känns som att man får svara på denna fråga typ tre gånger varje DH. Nej, vi är inte oroliga. Detta är mitt femte DH och jag har hittils inte blivit av med något. Vi är typ tio pers som sitter brevid varandra, och så har vi xstreem bakom oss. Det är alltid någon som sitter vid platserna. Sedan är inte varenda person på DH en tjuv heller, som många verkar tro. Även obevakade saker kan faktist bli lämnade i fred (!). Gaah. Give me JAS-movie! Christ, har man sett det där en gång så har man sett alla gånger tycker jag. Det är ju bara ett flygplan... Helikoptern var bra mycket ballare tbh. Redigerad 28 november, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 5:e gången för mig också, och har inte heller fått något stulet, i början av eventet slängde jag ner musmattan under bordet (Då den är lättast att stjäla) men nu låter jag den bara ligga och slänger på headset och allt annat på så det blir lite klumpigare att stjäla den, skall troligtvis även tejpa fast den med silvertejp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Christ, har man sett det där en gång så har man sett alla gånger tycker jag. Det är ju bara ett flygplan... Helikoptern var bra mycket ballare tbh. Jag såg det inte förra året, Norton haffade mig och kompisen för att spela CS. Trodde vi skulle hinna, men icke. Och jag tröttnar inte på flygshower. Helikoptern blir kul att se också, om än på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag hälsade på Stellhell nyss. Höhö. Din dialekt är jetehgullig btw. <3 Ni verkar ha roligt. Go on =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Då var man tillbaks efter ett litet dopp i badhuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Awesome, om man rakar huvudet i Warhammer montern så får man ett gratis exemplar av Warhammer Online. Redigerad 28 november, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts