Jump to content

DreamHack Winter 2008

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte skraja att folk snor era prylar när ni är på dass eller liknande?

Menar, er närmasta granne kanske oxå är borta ibland. Elelr så säger kanske nån bara att, ja han sa att jag skulle hämta hans skärm.

Gah, känns som att man får svara på denna fråga typ tre gånger varje DH. :(

Nej, vi är inte oroliga. Detta är mitt femte DH och jag har hittils inte blivit av med något. Vi är typ tio pers som sitter brevid varandra, och så har vi xstreem bakom oss. Det är alltid någon som sitter vid platserna. Sedan är inte varenda person på DH en tjuv heller, som många verkar tro. Även obevakade saker kan faktist bli lämnade i fred (!).

Gaah. Give me JAS-movie! :P

Christ, har man sett det där en gång så har man sett alla gånger tycker jag. Det är ju bara ett flygplan... :P

Helikoptern var bra mycket ballare tbh. :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5:e gången för mig också, och har inte heller fått något stulet, i början av eventet slängde jag ner musmattan under bordet (Då den är lättast att stjäla) men nu låter jag den bara ligga och slänger på headset och allt annat på så det blir lite klumpigare att stjäla den, skall troligtvis även tejpa fast den med silvertejp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Christ, har man sett det där en gång så har man sett alla gånger tycker jag. Det är ju bara ett flygplan... :P

Helikoptern var bra mycket ballare tbh. :P

Jag såg det inte förra året, Norton haffade mig och kompisen för att spela CS. Trodde vi skulle hinna, men icke.

Och jag tröttnar inte på flygshower. :(

Helikoptern blir kul att se också, om än på film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor