VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Man somnar allteftersom när man ligger på bordet, kan ta lite tid, men lite sömn får man iaf ;> Inte när det kommer folk från JBmontern och säger att dom ska ropa på vakterna, "för man får inte sova på bordet" och när folk från wardog kommer och säger: "inte för att väcka dig, men här haru lite reklam lol" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Inte när det kommer folk från JBmontern och säger att dom ska ropa på vakterna, "för man får inte sova på bordet" och när folk från wardog kommer och säger: "inte för att väcka dig, men här haru lite reklam lol" Haha, problemet för mig när jag sover är att de som har megafoner med sig kommer att skrika på mig ;< Men ska nog sova senare när jag är så trött att jag knappt orkar sitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Haha, problemet för mig när jag sover är att de som har megafoner med sig kommer att skrika på mig ;< Men ska nog sova senare när jag är så trött att jag knappt orkar sitta. Inte orkar sitta? Typ... När du välter? EDIT: JAG SER EN GTASAJTARE! EDIT2: EN RUSHI! Redigerad 28 november, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Inte orkar sitta? Typ... När du välter? Typ, eller precis innan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Typ, eller precis innan det. How nice =) Dom borde fan förbjuda JB, trots att jag går där, dom sitter fortfarande och spelar GH4, högt satan dessutom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) How nice =) Dom borde fan förbjuda JB, trots att jag går där, dom sitter fortfarande och spelar GH4, högt satan dessutom... Du kan ju alltid följa med mig ut en sväng, som du lovade förut Nån stackare är fasttejpad i en stol Redigerad 28 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Du kan ju alltid följa med mig ut en sväng, som du lovade förut Nån stackare är fasttejpad i en stol Men jag är datorvakt Edit: Jag blir dessutom extremt illamående när jag reser mig >.> Redigerad 28 november, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Men jag är datorvakt DET VAR DU FÖRUT OCKSÅ! :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 DET VAR DU FÖRUT OCKSÅ! :< JAG ÄR DET TILLS FUCKTARDSEN JAG SITTER MED VAKNAR D: Vilket lär bli runt... 8-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag vill också va på DH... Men istället börjar skolan om 1 timme >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Jag vill också va på DH... Men istället börjar skolan om 1 timme >_> Ta ledigt! Komsi komsi Edit: Woho, jag fick frukt från jbmontern :3 Redigerad 28 november, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 24 hours and counting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 24 hours and counting! Haru sett SAW V än? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Haru sett SAW V än? =) Kollat igenom typ halva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Kollat igenom typ halva. Samma här... Sover fortfarande alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Samma här... Sover fortfarande alla andra? Ingen aning, orkar inte kolla -.- Saw 5 var bra i början, men var helt värdelös efter ungefär hälften. Redigerad 28 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Kom tillbaka nu, efter ha sovit i en sköööön jävla tempursäng. Fifan, lätt värt att missa 8 timmar genom att få sova ut lite, ingen feber nu längre heller! Men vart är allt folk? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Sikorka, xstreem och Siana sover just nu vid sin dator, och Rushifell drog till sovsalen. DAYUM, JAG ÄR ALLDELES ENSAM! Dessutom satt inte JSHC på sin plats när jag gick förbi. Så nu är frågan: Ska man sitta uppe och göra något, eller fortsätta sova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Fyra timmar fattigare. Ska nog dra till willys snart, sen blir det att dra hem till polaren o duscha och borsta tänderna och såklart den dagligen skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Sikorka, xstreem och Siana sover just nu vid sin dator, och Rushifell drog till sovsalen. DAYUM, JAG ÄR ALLDELES ENSAM! Dessutom satt inte JSHC på sin plats när jag gick förbi. Så nu är frågan: Ska man sitta uppe och göra något, eller fortsätta sova? Kollade på Quake 3 vid Dreamarena eller så var jag och gick runt med Mystic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts