Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 kk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 kk hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 hejje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Hardstyle very good yes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Sikorka är jättedöd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Hardstyle very good yes? Amen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 I be haz a uttråkadhet mkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 [youtube-old]u5YTFbDBOVs[/youtube-old] För de som missade den otroligt härliga invigningen eller helt enkelt inte var här. Ja den invigningsceremonin var ju lätt största och bästa hittils, även om jag hade föredragit att de drog på nån mäktig låt med mycket bas som start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Röka någon? Min plats inom 10min isf -.- Nu har jag och Siana diskuterat alla atientionwhores aka lanwhores här på Dreamhack. Vi är rätt överens om att de inte har här att göra Redigerad 28 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Nu har typ alla till vänster om mig (Sikorka, IceCandy och Rushifell) somnat. Bra att JSHC är taggad iaf. Ska väl iofs slagga jag med, snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Nu har typ alla till vänster om mig (Sikorka, IceCandy och Rushifell) somnat. Bra att JSHC är taggad iaf. Ska väl iofs slagga jag med, snart.. Jag är taggad dygnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Småpojkar..:> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Mäh, man måste ju sova nån gång, lika bra att göra det under de "ovärda" timmarna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Småpojkar..:> Du har ju inte ens vart här och hälsat ditt... ditt.. STELLJÄVEL, folkskygga rumpnisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Nu har jag sovit i 2 timmar, är lite piggare. Sikorka har legat och slaggat hela kvällen fram tills nu. Sux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Musiken nu som håller mig vaken, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Du har ju inte ens vart här och hälsat ditt... ditt.. STELLJÄVEL, folkskygga rumpnisse Vadå, jag hälsa?! Jag har fullt upp med annat, lol. soo, har träffat dom flesta nu ju iofs. Bara för du är en latmask. Träffade Donkeey när jag packade in grejer, siana, sikorka, ice, rushi var o hälsade på en snabbis, stog o snacka lite skit med Mysig, såg också xtreem gå förbi där när vi snackade. Ska försöka mig på en liten sömnpause nu och låta min uppload gå i taket på alla trackers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vadå, jag hälsa?! Jag har fullt upp med annat, lol. soo, har träffat dom flesta nu ju iofs. Bara för du är en latmask. Träffade Donkeey när jag packade in grejer, siana, sikorka, ice, rushi var o hälsade på en snabbis, stog o snacka lite skit med Mysig, såg också xtreem gå förbi där när vi snackade. Ska försöka mig på en liten sömnpause nu och låta min uppload gå i taket på alla trackers. Inte mitt fel att du sitter så långt bak ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Jag vill sova, men får inte för jag är datorvakt : < Edit: Försökte sova på bordet, gick inte, försökte bygga en säng av stolar, gick inte >.> WTB Sovarskillz Redigerad 28 november, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Jag vill sova, men får inte för jag är datorvakt : < Edit: Försökte sova på bordet, gick inte, försökte bygga en säng av stolar, gick inte >.> WTB Sovarskillz Man somnar allteftersom när man ligger på bordet, kan ta lite tid, men lite sömn får man iaf ;> Blä, sova eller inte sova, det är frågan -.- Redigerad 28 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts