JSHC Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) FEEEEEEEEEEEM! Har varit lite frånvarande från forumet pga att jag hade glömt att ställa in så att datorn erhöll en DNS automatiskt. Vilka röker btw? Ifall jag skulle ha övertråkigt och min kära skånepåg sover. Redigerad 27 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 FEEEEEEEEEEEM! Har varit lite frånvarande från forumet pga att jag hade glömt att ställa in så att datorn erhöll en DNS automatiskt. Vilka röker btw? Ifall jag skulle ha övertråkigt och min kära skånepåg sover. Jag och Rushifell, men vi var just ute och tog en cigg. Sikorka röker också men han är sönderblazead atm så han sitter och är beng och halvsover i sin stol just nu. Siana köpte ett paket förut, så jag ANTAR att han också röker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Jag är varm som en hynda, mår allmänt piss, vet inte varför. ._. Tror febern är tillbaka, cheer me up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Jag är varm som en hynda, mår allmänt piss, vet inte varför. ._. Tror febern är tillbaka, cheer me up? Ta en tablett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Jag är varm som en hynda, mår allmänt piss, vet inte varför. ._. Tror febern är tillbaka, cheer me up? Gör som alla andra på DH - rök en joint. https://www.flashback.info/showthread.php?t=788792 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) Jag är så jävla trött. Fan, fan.. Ge mig något kreativt att göra. ah, Redigerad 27 november, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Jag är så jävla trött. Fan, fan.. Ge mig något kreativt att göra. ah, Spela Guitar Hero i bar överkropp, inkletad i majonäs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Jag och Rushifell, men vi var just ute och tog en cigg. Sikorka röker också men han är sönderblazead atm så han sitter och är beng och halvsover i sin stol just nu. Siana köpte ett paket förut, så jag ANTAR att han också röker Och jag log som en jävla peddotomte där ute, och du hälsade inte D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Och jag log som en jävla peddotomte där ute, och du hälsade inte D: VA? Jag såg dig inte ens Vart stog du? Varför hälsade inte DU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 VA? Jag såg dig inte ens Vart stog du? Varför hälsade inte DU? När du och Rushi stog där ute, jag kom med brun jacka med en fet grå kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) När du och Rushi stog där ute, jag kom med brun jacka med en fet grå kille? Är det du eller din polare som röker? Oo Ställde mig och kollade på venom när han spelade lite CoD Sen frågade icecandy efter något, eller någon, typ siana eller nån Oo Jus' holla at me if ya'll wanna smoke. De som är ikopplade i D12-C switchen är också välkomna att spela Rainbow Six: Vegas 2 med mig och skånepågen som sitter mittemot icecandy och rushi. Och nu är jag såpass trevlig och glad att jag vänder på mössan så jag har "Lunarstorm" framåt ;D Redigerad 27 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 VEM ÄR ANSVARIG FÖR MEATSPIN PÅ MIN DATOR!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 VEM ÄR ANSVARIG FÖR MEATSPIN PÅ MIN DATOR!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 VEM ÄR ANSVARIG FÖR MEATSPIN PÅ MIN DATOR!?!? DET VAR JAG! OCH RASHIFELL! OCH SAVENOM! OCH ALLA ANDRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 ÄGD SIKORKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 DET VAR JAG! OCH RASHIFELL! OCH SAVENOM! OCH ALLA ANDRA! Inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 det är fult att ljuga xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 det är fult att ljuga xstreem Jag var ute och lekte med Sikorka när det hände!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 DET VAR ICECANDY! Jag var bara lite delaktig... Stog och lol'ade brevid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) [youtube-old]u5YTFbDBOVs[/youtube-old] För de som missade den otroligt härliga invigningen eller helt enkelt inte var här. Redigerad 27 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts