Jump to content

DreamHack Winter 2008

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ajfan! Jag har fått ett litet problem...

Saken är den att jag har inga kontanter, och mitt kort har blivit avmagnetiserat eller något, så jag kan inte ta ut pengar heller. Jag tror inte jag har mer än 200:- på kontot heller, men jag får in 1000:- den 27:e.

Det får antingen bli att dra ner på banken innan man drar till Jönköping, eller hoppas på att kortet inte är fuckat, och ta ut pengar där uppe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajfan! Jag har fått ett litet problem...

Saken är den att jag har inga kontanter, och mitt kort har blivit avmagnetiserat eller något, så jag kan inte ta ut pengar heller. Jag tror inte jag har mer än 200:- på kontot heller, men jag får in 1000:- den 27:e.

Det får antingen bli att dra ner på banken innan man drar till Jönköping, eller hoppas på att kortet inte är fuckat, och ta ut pengar där uppe...

Du sitter i nästan samma sits som mig då, jag har 400kr att klara mig på under DH. ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa ett jobb era hippies, jag har över 5k att spendera fritt.

5k?! You gief me Jolt mkay? :(

Har själv runt 1k atm, men måste köpa prepaid och refillkort till telefonen, så kommer också ha runt 5-700 kronor :P Men allt man behöver är väl jolt? Och sådanadär kycklingmackor som slabbar ner ens byxor :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sikorka är taggad som fan.

Packar atm, kommer någon gång efter 10.

Ses där! :blink:

Jag med, jag med, jag med - iiiiiiiiiiiiiiii!

Sådär, 55% ljusstyrka på skärmen så att ögonen klarar sig lite längre. :lol:

Edit: Nervös, Nervös, Nervös, Nervös, Nervös, (bara extrem hyp?) - Det är kallt också.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor