VenoM Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Taggar för fullt nu, har kopplat in min lilla skärm (Extremt liten, de som har sett den vet ) Den är epic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Det börjar närma sig nu, märker jag. Ligger inne med 200:- för tillfället, men som tur är får jag 1000:- på kontot den 27:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Ett eclipse tagentbord! Samt en liten skärm, hur många tum är den på? oO Edit: Tänkt lite på DH Summer, ni som har varit på båda, vilken är bäst? Hört en del klagomål om värmen på sommaren, men det är väll imbah ändå?^^ Värmen är inte värre på Summer än vad den är på Winter, de drar ju vatten från vättern och kyler ner hallarna med. Jag föredrar dock Winter-hacken, känns som att det är lite mer events på scenen osv. (Även fast det var rätt lite events W07.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Påtal om skärmar. Ska man våga dra med sig en 22" wide? Jag gjorde det i sommras samt ska göra det i vinter. Vem orkar lyfta iväg en 10 kg tung skärm? Jag använder mig av lite buntband dessutom. Edit: Saleen som skrev detta, lol. Redigerad 21 november, 2008 av päronpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Påtal om skärmar. Ska man våga dra med sig en 22" wide? Folk gillar att kasta saker och sen gömma sig fnittrandes i väntan på att höra någons reaktion längre bort. Snackade med en crew som sa att hans polare hade fått en skruv flygandes rakt in i skärmen när han spelade. Jag har haft tur med sånt dock, aldrig fått något förstört eller stulet på DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Jag har haft tur med sånt dock, aldrig fått något förstört eller stulet på DH Same here, tror dock Lajnux fick sin musmatta snodd på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Folk gillar att kasta saker och sen gömma sig fnittrandes i väntan på att höra någons reaktion längre bort. Snackade med en crew som sa att hans polare hade fått en skruv flygandes rakt in i skärmen när han spelade. Jag har haft tur med sånt dock, aldrig fått något förstört eller stulet på DH Jo, jag vet mycket väl om det där. Sitter dock långt upp i D hallen, så det är typ 4 rader som skulle kunna kasta något så det skulle träffa på framsidan. Har dock aldrig hänt något sådant för mig, och jag har ända vart på DH sen DHW03. Har dock fått en frisbee i huvudet när vi satt precis i smeten DHS04, detta var dock sent när det var ihoppackning, och jag hade redan packat alla mina saker, vänta på skjuts hem. Tror det är då det händer mest, när internet/ström har brytits och folk inte har något att göra. Det hjälper också stort att hitta saker att kasta när dom tänt hallarna. Men jag tror jag tar med en iaf, har ju garantin kvar, och vill inte sitta på en 17" TFT med min monsterpaket till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Jo, jag vet mycket väl om det där. Sitter dock långt upp i D hallen, så det är typ 4 rader som skulle kunna kasta något så det skulle träffa på framsidan. Har dock aldrig hänt något sådant för mig, och jag har ända vart på DH sen DHW03. Har dock fått en frisbee i huvudet när vi satt precis i smeten DHS04, detta var dock sent när det var ihoppackning, och jag hade redan packat alla mina saker, vänta på skjuts hem. Tror det är då det händer mest, när internet/ström har brytits och folk inte har något att göra. Det hjälper också stort att hitta saker att kasta när dom tänt hallarna. Men jag tror jag tar med en iaf, har ju garantin kvar, och vill inte sitta på en 17" TFT med min monsterpaket till dator. Tror det händer mycket speciellt sista natten/morgonen, som du säger har ingen något bättre för sig och sista natten är det många som är väldigt trötta och i stort sett helt utslagna. Jag till exempel sov, sittandes med huvudet lutandes mot datorn samtidigt som jag snarkade med öppen mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Jag till exempel sov, sittandes med huvudet lutandes mot datorn samtidigt som jag snarkade med öppen mun. Awww! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Har dock fått en frisbee i huvudet när vi satt precis i smeten DHS04 VEM VARE SOM KASTA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Awww! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Hall D växer fram [youtube-old]iJaMtGesCCs[/youtube-old] Haha, det här bygget måste man ju spana efter: http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...mp;pagenumber=1 Alltså jeez, jag är halvt otaggad för jag har inte fattat hur snart DH faktiskt är. Redigerad 23 november, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag är fett sugen på att dra till DH. Fast är lite sent ute. Börjar bli ont om platser och det gäller ju att hitta några polare som är sugna på att hänga på med. Men nästa vinter bär det av, då har jag med största sannolikhet skaffat körkort och sånt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Hall D växer fram Haha, det här bygget måste man ju spana efter: http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...mp;pagenumber=1 Alltså jeez, jag är halvt otaggad för jag har inte fattat hur snart DH faktiskt är. Var också otaggad innan förra vinterhacket, men ändrade mig snabbt när dagen väl kom ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Inte alls taggad just nu, nästan så att jag inte vill åka. Dubbelpost. http://webcam.event.dreamhack.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Vad är det för väder i Jönköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Vad är det för väder i Jönköping? Molnigt just nu. http://www.smhi.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Vad är det för väder i Jönköping? Snö, halvdecimeter typ. Ska dock bli varmt till onsdag igen, så var berädd på slask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Någon som vet om dom ska ha skumtältet igen? Jag vågade inte go crazy där inne sist. Var helt svimfärdig av matbrist + nickokick, så jag fick bara stå och titta på. Vill få en ny chans igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 DH kanske blir helt okej ändå. Om nu en viss person håller det hon lovat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts