StellHell Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 KORV MED MUUUUUUUUUUUUUS! Jag vågar inte gå runt i min PPP-tröja längre. Fetgris som jag blivigt ser jag förjävlig ut i den.. Men, stell - PPP = Inget DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Jag vågar inte gå runt i min PPP-tröja längre. Fetgris som jag blivigt ser jag förjävlig ut i den.. Men, stell - PPP = Inget DH. Du kan ju alltid vrida den runt stortån och dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Flygsuccén kommer igen! Aww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Aww. Kommer enligt dem vara ännu längre nu också Denna gången får man komma ihåg att köpa sina öronproppar innan då. (Sist gång började de ju ropa ut det när alla redan var utomhus -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Jag och några kompisar snackar om att komma. Så får se om man gör det, det lutar mot det just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Skapar du med dator, video eller fotokamera? Då ska du ställa upp i någon av våra tävlingar för alla kreativa på DreamHack. Mängder av tävlingar i mängder av kategorier. Utöver den stora äran att vinna så finns det såklart även priser i potten. Här är vinterns sköna tävlingar: - GameFrag - Freestyle graphic - Tema-baserad foto - Wild (Video) - Machinima - Prerendered Music - Tracked Music YAY! Oh 'n' btw, 15D, 9H 41M kvar till drimmhaxxzz00rzzsseerasedasdawe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) Här är vinterns sköna tävlingar: ------------- Oh 'n' btw, 15D, 9H 41M kvar till drimmhaxxzz00rzzsseerasedasdawe Ska du vara med i någon? -------- Det känns som att DHS08 var för inte så länge sedan. Redigerad 11 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Ska du vara med i någon? -------- Det känns som att DHS08 var för inte så länge sedan. Nej, men det är extremt kul att kolla på Vinnare i Wild på DHW07! [youtube-old]VloGvi911wg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Så skön musikvideo, längtar till att få se årets bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Nej, men det är extremt kul att kolla på Vinnare i Wild på DHW07! [youtube-old]VloGvi911wg[/youtube-old] Ah Raddox är soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 (redigerad) - 28 november, föreläsa under en mässa i Jönköping Vilka fler "mässor" är i jönköping det datumet? Ser ju iofs DH som en festival, men ändå. Redigerad 14 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Blondingbella på DH.. Hahahahahahaha, det vore något det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Omfg, Blizzard kommer. Jag har inte ens tänkt på DH... DET ÄR JU FAN SNART. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 maff, jag vill dit nästa år kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 maff, jag vill dit nästa år kanske.. Jag följa med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Taggar för fullt nu, har kopplat in min lilla skärm (Extremt liten, de som har sett den vet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Taggar för fullt nu, har kopplat in min lilla skärm (Extremt liten, de som har sett den vet ) Bild! Mobba inte oss som inte sett Förväntar mig 1000-tals bilder detta år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Bild! Mobba inte oss som inte sett Förväntar mig 1000-tals bilder detta år http://jshc.bilddagboken.se/p/show.html?id...mp;directlink=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) http://jshc.bilddagboken.se/p/show.html?id...mp;directlink=1 Ett eclipse tagentbord! Samt en liten skärm, hur många tum är den på? oO Edit: Tänkt lite på DH Summer, ni som har varit på båda, vilken är bäst? Hört en del klagomål om värmen på sommaren, men det är väll imbah ändå?^^ Redigerad 21 november, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Påtal om skärmar. Ska man våga dra med sig en 22" wide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts