Siana Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) DreamHack Winter 2008 Så är det dags igen! Jag blev ganska taggad nu efter att ha betalat för en värdekod, så jag tänkte att det var på tiden att skapa den officiella tråden för DreamHack Winter 2008. Ett tips till de som bestämt sig för att åka är att köpa sin värdekod NU på bokning.dreamhack.se, för om man bokar innan augusti så får man försprång till platsbokningen! [youtube-old]o__iURpwMWs[/youtube-old] Vi ska dit: Siana [D12] Saleen [D14] MyStiC [D14] päronpung [D14] Sikorka [D12] SAvenom [D12] IceCandy [D12] StellHell [D57] xstreem [D13] Donkeey [D32] Troxie [D35] JSHC [D12] De som bokat biljetter står med fet text. Obekräftade/osäkra står med kursiv text. Forumraden - D12: [siana] [iceCandy] [Rushifell] [sikorka] ... [sAvenom] Redigerad 5 oktober, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Saleen, MyStiC, päronpung. Edit: Kommer. Redigerad 28 juli, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Lajnux kommer, yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Får jag någon polare att hänga på tar jag mig också dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Ska kanske dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Får jag med mig någon kompis så kommer jag kanske. Redigerad 28 juli, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Jag åker dit om nån kompis vill följa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Jag kommer, men köper nog inte värdekoden förrns i september iom att jag var på DHS nyligen också. DHS08's forumträff kommer bli SVÅRSLAGEN. Redigerad 28 juli, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Jag kommer, men köper nog inte värdekoden förrns i september iom att jag var på DHS nyligen också. DHS08's forumträff kommer bli SVÅRSLAGEN. Haha, nej fan den var helt suverän! Ett minne för livet, srsly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Jag kommer lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Haha, nej fan den var helt suverän! Ett minne för livet, srsly. Fast Shell var också rätt nice, Korv med MUUUUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Fast Shell var också rätt nice, Korv med MUUUUS Lol, ja. Sikorka hade lite problem att bestämma sig vad han skulle ha på korven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Fast Shell var också rätt nice, Korv med MUUUUS Hahahaha, sluta!! Det gör ont i magen... hehee.. hihihi.. Vad var det sikorka sa? "- Vad ska du ha på?" "- ehhrmm... Vad finns det?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 JAG KOMMER, JAG KOMMER, JAG KOMMER, JAG KOMMER, JAG KOMMER, JAG KOMMER, JAG KOMMER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Hahahaha, sluta!! Det gör ont i magen... hehee.. hihihi.. Vad var det sikorka sa? "- Vad ska du ha på?" "- ehhrmm... Vad finns det?" Hahahaha, vi var nästan klara när han fick sin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Jag beslutade mig för att ta bort "kanske"-listan, eftersom 90% av de som är osäkra inte kommer i slutändan. När man väl gjort sitt val får man sin placering på listan. Redigerad 29 juli, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) nvm Redigerad 30 juli, 2008 av Rushifell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Jag kommer, det vet ni. (Råkade skriva från Rushifells konto först. F'låt. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Blir det någon forumrad i D-hallen eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Blir det någon forumrad i D-hallen eller liknande? Jag är på om jag inte sitter med några andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts