Absurd Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 ps2 helt klart ! men X-box är inte en dålig maskin... jag gilar den inte, men den är ju mer kraftfull än vad ps2:an är. plus att den går att koppla upp till bredband och har en 8 gb hårdisk så man slipper dessa jobbiga mineskort... minus är ju att kontrollen är för stor... maskinen är åxxå förstor så man måste bygga om huset för att få plats... det finns inte så många skojiga spel(kan ha kommit mer, jag tittar inte på x-box spel när jag "shoppar"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 PlayStation2 är lugnt bäst XBOX suger!!!! :shifty:stor hand- kontroll, konsolen är en betong- klump asa dåliga spel (utom Halo som Rulez 4-ever) och Gamecube är för barn!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 (redigerad) Finns ju inga bra spel till den...Rare försvann med PD Metriod Prime , Mario, ZelDA! Det finns fortfarande bra spel till gamecube. Redigerad 8 mars, 2003 av curry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 kryss låda rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 ps2 e inte bra..........dator e bättre för då kan man byta grafik kort det kommer ju komma ett ps3 och då ska man köpa det för att det ska bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Jag hatar kontrollen på kryssbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Kåmputter rockar för då kan man modda å grejja. Ska det va en konsol får det nog va ps2 men super smash och halo är sk*tgrymma spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Kåmputter rockar för då kan man modda å grejja. Ska det va en konsol får det nog va ps2 men super smash och halo är sk*tgrymma spel men du suger på super smash... Nä en ps2 ska det va! MGS2, Gta VC, Tekken Tag och 4, blablabla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 (redigerad) men du suger på super smash... Nä en ps2 ska det va! MGS2, Gta VC, Tekken Tag och 4, blablabla... Jag är knasig!!! Du har ett omänskligt och snuskigt förhållande med den där katten och dessutom kan du inte jämföra dig med mig i super smash för du har haft det sen det typ släpptes och har kört det jättemycket medans jag bara har kört det ett par gånger. Det är som att säga att du är usel på att hitta i min garderob. hmph Dessutom suger du på tag tournament för att ha haft det så länge för du är inte så mycket bättre än mig. hmph igen en arg humbug en sk*tnödig the big vercetti Redigerad 13 mars, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Du har ett omänskligt och snuskigt förhållande med den där katten och dessutom kan du inte jämföra dig med mig i super smash för du har haft det sen det typ släpptes och har kört det jättemycket medans jag bara har kört det ett par gånger. Det är som att säga att du är usel på att hitta i min garderob. hmph Dessutom suger du på tag tournament för att ha haft det så länge för du är inte så mycket bättre än mig. hmph igen en arg humbug en sk*tnödig the big vercetti Visst visst, skyll ifrån dig. Förresten använder du forumet på fel sätt, du ska icke förolämpa andra, inte ändra folks texter i kvotten, och inte skriva om sexistiska saker. Och, dessutom, OM jag hade haft ett "omänskligt och snuskigt" förhållande med min katt så kan du ge dig fan på att det hade varit omänskligt, det är ju en katt! Ta och tänk innan du skriver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Visst visst, skyll ifrån dig. Förresten använder du forumet på fel sätt, du ska icke förolämpa andra, inte ändra folks texter i kvotten, och inte skriva om sexistiska saker. Och, dessutom, OM jag hade haft ett "omänskligt och snuskigt" förhållande med min katt så kan du ge dig fan på att det hade varit omänskligt, det är ju en katt! Ta och tänk innan du skriver! Nu hoppade du allt i galen tunna som du grävt själv. Det var ju du som började att förolämpa mig när du sa att jag suger på super smash. hmph Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Nu hoppade du allt i galen tunna som du grävt själv. Det var ju du som började att förolämpa mig när du sa att jag suger på super smash. hmph Testa PM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Mina favoriter är: PS2 Dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PeterE Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Sega mega drive 2 är lugnt den bästa konsolen hittils,men jag har hört om en ny konsol som ska vara bättre än super nintendo,scary! "Om man inte sover är man trött" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 "Om man inte sover är man trött" Fixa en signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Mina favoriter är: PS2 Dator datan är ingen konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) datan är ingen konsol Tycker han att det är en konsol får väl han tycka det. Förresten så heter det datorn. På datorn finns det data! hmph Redigerad 16 mars, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts