Jump to content

vilken är den

kricke
 Share

Recommended Posts

ps2 helt klart ! :D

men X-box är inte en dålig maskin... jag gilar den inte, men den är ju mer kraftfull än vad ps2:an är. plus att den går att koppla upp till bredband och har en 8 gb hårdisk så man slipper dessa jobbiga mineskort...

minus är ju att kontrollen är för stor... maskinen är åxxå förstor så man måste bygga om huset för att få plats...

det finns inte så många skojiga spel(kan ha kommit mer, jag tittar inte på x-box spel när jag "shoppar").

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men du suger på super smash... :)

Nä en ps2 ska det va! MGS2, Gta VC, Tekken Tag och 4, blablabla... :) Jag är knasig!!!

Du har ett omänskligt och snuskigt förhållande med den där katten och dessutom kan du inte jämföra dig med mig i super smash för du har haft det sen det typ släpptes och har kört det jättemycket medans jag bara har kört det ett par gånger. Det är som att säga att du är usel på att hitta i min garderob.

hmph

Dessutom suger du på tag tournament för att ha haft det så länge för du är inte så mycket bättre än mig.

hmph igen

:) en arg humbug

:) en sk*tnödig the big vercetti

Redigerad av Humbug
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ett omänskligt och snuskigt förhållande med den där katten och dessutom kan du inte jämföra dig med mig i super smash för du har haft det sen det typ släpptes och har kört det jättemycket medans jag bara har kört det ett par gånger. Det är som att säga att du är usel på att hitta i min garderob.

hmph

Dessutom suger du på tag tournament för att ha haft det så länge för du är inte så mycket bättre än mig.

hmph igen

<_< en arg humbug

<_< en sk*tnödig the big vercetti

Visst visst, skyll ifrån dig. Förresten använder du forumet på fel sätt, du ska icke förolämpa andra, inte ändra folks texter i kvotten, och inte skriva om sexistiska saker. Och, dessutom, OM jag hade haft ett

"omänskligt och snuskigt" förhållande med min katt så kan du ge dig fan på att det hade varit omänskligt, det är ju en katt! :teehee: Ta och tänk innan du skriver!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst visst, skyll ifrån dig. Förresten använder du forumet på fel sätt, du ska icke förolämpa andra, inte ändra folks texter i kvotten, och inte skriva om sexistiska saker. Och, dessutom, OM jag hade haft ett

"omänskligt och snuskigt" förhållande med min katt så kan du ge dig fan på att det hade varit omänskligt, det är ju en katt! :ph34r: Ta och tänk innan du skriver!

Nu hoppade du allt i galen tunna som du grävt själv.

Det var ju du som började att förolämpa mig när du sa att jag suger på super smash.

hmph <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor