kricke Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jag tycker ps2 för att alla bra spel kommer ut där...t.ex. gta vc, mgs 2, pro evolution soccer 1 och 2...m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 du fattar inte hur många sånna här trådar det finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Var snäll mot nya medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) 7st kanske jag tycker ps2 Redigerad 6 mars, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Eftersom GTA-spelen kommer ut på PS2, så måste jag säga PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jag tycker kryssbox... ps2 börjar kännas lite gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 N64 vad annars?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jag har ett gammalt Nintendo 8-bit från 1982 med spelet Ice Climber. Jag håller med om att PS2 börjar kännas gammal men jag gillar inte Xbox:s handkontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 PS2 är den bästa... har också en N64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 PS2 är den bästa... har också en N64 Min syrra har snott med sig mitt N64 till Boxholm...*Snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 har ni kört Zelda : Ocarina Of Time eller nåt på n64? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jag har nes, snes, psx, ps2...allra skönast är snes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 SEGA!!! men ps2 är grymt också.. Men att bara titta på gammla sonics grafik då får man nästan tårar för att det är så vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 har ni kört Zelda : Ocarina Of Time eller nåt på n64? Jah har zelda majoraz mask eller vad det heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag har nintendo,super nintendo, Hade någon av sega, hade playstation,playstation2,Game boy,game boy advanse,PC, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 jag har "bara" ett playstation 2 och ett sega mega 16-bit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Men usch vad moderna ni är. Jag har ett vanligt hederligt Nintendo (8-bit? )! Några roliga spel som Zelda bla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Själv föredrar jag GameCube. Det är tv spelets skapare och man kan alltid lita på dem. De gör bra spel och deras konsol är nästan perfekt, speciellt handkontrollen. X box har ingen chans i TV spels marknaden , det är helt enkelt en urusel konsol det är knappt en konsol , hört att det är 1000 mhz hur ROLIGT är det när många har bättre än det om man jämför med datorer. PS2 är helt OK tycker jag.. men de är fantasilösa, samma kontroller som det första.. pssttt.. -Zelda Rocks!- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Själv föredrar jag GameCube. Det är tv spelets skapare och man kan alltid lita på dem. De gör bra spel och deras konsol är nästan perfekt, speciellt handkontrollen. X box har ingen chans i TV spels marknaden , det är helt enkelt en urusel konsol det är knappt en konsol , hört att det är 1000 mhz hur ROLIGT är det när många har bättre än det om man jämför med datorer. PS2 är helt OK tycker jag.. men de är fantasilösa, samma kontroller som det första.. pssttt.. -Zelda Rocks!- Finns ju inga bra spel till den...Rare försvann med PD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Sega Dreamcast e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts