-SA- Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Vad betyder det när stjärnorna blir helgråa? Inte när de blinkar utan blir helt gråa, är det fortfareande möjligt att komma undan poliserna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Jag tror att det är så att poliserna inte ser dig då så du kan åka in i Pay'N'Spray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Jag tror att det är så att poliserna inte ser dig då så du kan åka in i Pay'N'Spray. Exakt så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 28 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Jag tror att det är så att poliserna inte ser dig då så du kan åka in i Pay'N'Spray. Okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts