KIDDAN Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 finns den på något ställe eller kör den på något ställe? har kört den en gång men den försvann från garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Nja altså, Jag har sett den köra på Sherman Dam EN gång. Det är den enda gången Jag har sett fanskapet, så kolla runt lite där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 28 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 nja gick lite sådär på sherman men jag hittade en magisk dörr som gick ner till ett rum där man har gjort en mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Har sett den i tierra robada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts