xkurdi Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Tjenare.. Har Gta vice city till PC. Och nu har jag kommit till uppdraget där man ska skjuta sönder butikerna eller ngt, asså man ska skjuta fönstren/rutorna på butikerna, i köpcentret ni vet... Ngn som klarat det uppdraget o kanske skulle kunna hjälpa mig? Här kommer iaf min save fil http://data.fuskbugg.se/skalman01/GTAVCsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Uppdraget är simle as hell. Ta bara helikoptern som finns på din herrgårds tak och parkera den vid trappan som går upp till huvudentrén. Starta uppdraget, in i helikopterna, flyg till köpcentret och börja skjut. Försök åtminstonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Eller så skriver du in Professionaltools och stjuter vilt runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dederex Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 rusha in och skjut på de som man ska skjuta de e ju simpelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grauers Skrivet 7 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 använd bara handgranater så tar du tre fönster i taget.. As lätt, kör på bara.. Gör minst 3 försök så ska du se att de går bra med handgranater.. Om inte RPG lol Jag gjorde det med handgranater i alla fall.... Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2009 (redigerad) använd bara handgranater så tar du tre fönster i taget.. As lätt, kör på bara.. Gör minst 3 försök så ska du se att de går bra med handgranater.. Om inte RPG lol Jag gjorde det med handgranater i alla fall.... Lycka till Jo, för han behöver ju fortfarande hjälp fast jag antar att de där hjälper sånna som fastnat på uppdraget =) Redigerad 10 september, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grauers Skrivet 18 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2009 Jo, för han behöver ju fortfarande hjälp fast jag antar att de där hjälper sånna som fastnat på uppdraget =) huh?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 huh?... Han som behövde hjälp gjorde tråden för 1 år sedan, vad är så svårt att fatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts