Mateu Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 (redigerad) Som rubriken lyder, citat från GTA IV. Edit: "I wich I was sorry, but I'm not" - någon fotgängare. "Jag önskar att jag var ledsen, men det är jag inte" Redigerad 27 juli, 2008 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 (redigerad) -I have control over my gambling now, Nico -Orly?, i bet 10 dollar you are'nt Redigerad 27 juli, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 "welcome to burger shot.... maa-facka!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 "Hi Nicko!" - Nicko´s kusin "Hej Nicko" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 "blablablabla idiotic moves" "i'm an idiot, i move" Med rörelserna är det älskvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) You've ruined me you F U CK! Var ett tag sen jag lirade. Redigerad 28 juli, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Niko - "I'm the one... who survived!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 "she sucks like a swedish vacuum cleaner!" (extremt fet biker till en annan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
majorpluraeng Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) Ryder: "Say CJ ur gonna crash the car again?" CJ: "Fuck you Ryder!" Sweet: "Ryder give CJ a break man he's practically turned the Grove round by himself." Ryder: "Man i was just telling a joke on the little nigga" CJ: "Everything you do is a joke, Ryder!" Redigerad 30 juli, 2008 av majorpluraeng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Ryder: "Say CJ ur gonna crash the car again?" CJ: "Fuck you Ryder!" Sweet: "Ryder give CJ a break man he's practically turned the Grove round by himself." Ryder: "Man i was just telling a joke on the little nigga" CJ: "Everything you do is a joke, Ryder!" Fel spel! Jag minns inte ordagrant hur det var på engelska, men jag diggar när Niko diskuterar två döda kroppar med läkaren: "Well, they died of natural causes." "Yes... a bullet in the head seems to be the most natural death in this city." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hihad Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) Fel spel! Jag minns inte ordagrant hur det var på engelska, men jag diggar när Niko diskuterar två döda kroppar med läkaren: "Well, they died of natural causes." "Yes... a bullet in the head seems to be the most natural death in this city." Leave...My people...alone! Det roligaste ögonblicket i hela gta serien mannys död HAHAHA Redigerad 7 augusti, 2008 av Henkibojj Spoilertags, för farao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) Leave...My people...alone Spoiler? Redigerad 7 augusti, 2008 av Henkibojj Stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yasin Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Nico::"Since You Put It That Way Im In" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 "Hi Nicko!" - Nicko´s kusin "Hej Nicko" Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) Jag bumpar här. Bra tråd. Niko: "ROMAN! Are you sleeping, you fat fuck? Come on! The Cousins Bellic, första uppdraget. Redigerad 18 november, 2008 av Hot dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts