Joey Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) när jag startar min gammla dator (inte den som jag använder nu när jag skriver) så låter det som om hela sveriges brandkår hade flyttat in...jag vet att det är fläkten men jag är inte säker ....vad kan det vara för fel?? är det damm i fläkten eller måste man byta hela skiten eller?? Redigerad 6 mars, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Det låter så som du beskriver det att du måste byta ut sketen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) öööö ja tror man ska sparka på den SKOJA HAHHAHAHHAHHAHA (alla tycker det är tråkigt ) ÄRLIGT Så vet ja nt Redigerad 6 mars, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Det kan ha hamnat en sladd mot fläkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 f*n!! jag vill inte byta den fläkten...men nu gick jag och kollade på fläkten lite nogrannare så såg jag att den var smockad med damm, så jag ska damsuga den så får vi se.....men det tar vi i morrn...nu ska jag ringa till en annons om en volvo 240 -84 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 jjjjjjjaaaa!! NU FUNKAR FLÄKTEN IGEN!! det var bara dam. jag tog och damsög den så funka den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 När jag skulle dammsuga min dator så kom jag åt prossesor fläkten så den började låte lite men sen sluta det efter typ 10 min men det kommer i bland så jag ska nog böja till den nån dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 när jag startar min gammla dator (inte den som jag använder nu när jag skriver) så låter det som om hela sveriges brandkår hade flyttat in...jag vet att det är fläkten men jag är inte säker ....vad kan det vara för fel?? är det damm i fläkten eller måste man byta hela skiten eller?? Nu har du tur för min låssaspappas burk låter som barsebeck I, II och III tillsammans..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Nu har du tur för min låssaspappas burk låter som barsebeck I, II och III tillsammans..... he he...ja jag har tur i bland..yterst sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 öööö ja tror man ska sparka på den SKOJA HAHHAHAHHAHHAHA (alla tycker det är tråkigt ) ÄRLIGT Så vet ja nt Nej sparka inte på den ta en stor hammare och slå på den så blir det tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LINUS Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Nej sparka inte på den ta en stor hammare och slå på den så blir det tyst MAN SKAL icke slå på datorn man ska ta den med vördnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 MAN SKAL icke slå på datorn man ska ta den med vördnad har var nog ironisk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 MAN SKAL icke slå på datorn man ska ta den med vördnad E du nån j*vla präst eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 E du nån j*vla präst eller??? Det är han nog. Kolla spam forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 MAN SKAL icke slå på datorn man ska ta den med vördnad alfa omega ?? vad är det . det är roligt att slå datorn när den e dumm men man kan åkså skjuta den med löft-gevär det är röligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts