Mordos Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Jag är inte mongo, Jag är svensk Vänta.. Va? HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH. Den går till signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Jag är inte mongo, Jag är svensk Lite stört att dra en slutsats vilken folkgrupp jag tillhör. Tänk om, tänk rätt. --- Grejen är även att man inte orkar att ständigt samma skitspel som du alltid postar ska ta upp så mycket scrollutrymme på varje sida. edit: Mordos: Mongo är en etnisk grupp, men ja... Redigerad 28 juli, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Vänta.. Va? HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH. Den går till signaturen. Mongo Grejen är även att man inte orkar att ständigt samma skitspel som du alltid postar ska ta upp så mycket scrollutrymme på varje sida. Jo, det kan jag hålle med om i och för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 edit: Mordos: Mongo är en etnisk grupp, men ja... Ja, men det ser så fruktansvärt roligt ut, då oftast man inte tänker "mongo = etnisk grupp" med våran svenska idag. höh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Ja, men det ser så fruktansvärt roligt ut, då oftast man inte tänker "mongo = etnisk grupp" med våran svenska idag. höh. Det vet självklart Alle090. Han spelar bara viktig. Om du börjar använda thumbnails blir alla glada och vi slipper en massa klagomål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Curly: Var det inte något annat som begränsade hastigheten då, t.ex. hårddisk eller router? 9,6 låter iofs rimligt för 70Mbit. PHETT! Hårddisken klarar hastigheten, men router finns. Jag tror till och med att 9,6mB/s är mer än 70Mbit (jag orkar inte räkna på saken, när en 4,5GB-film slinker ner på typ 10 minuter bryr jag mig inte så mycket. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Det känns iofs ganska meningslöst att köpa 1000/100 för privatperson, fast coolt! Sant, sant. Pratade med 3 av de företag vi får välja mellan. Och alla sa att, visst de kunde leverera 1000mbit/s men det är slöseri med pengar då det inte finns datorer som kan hantera information som kommer så snabbt, än så länge. Den hastigheten är tänkt för nästa generations datorer. Med snabbare vad-det-nu-var (hårddisk?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 BTW: Det är inte så lätt att svara via PSP då jag inte hitta post knappen, man kan bara logga in. De sitter på exakt samma ställen som de gör när man läser från datorn. Inte alls svårt att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 1. Du ska ta din uppmätta hastighet INTE din köpta hastighet. 2. Har aldrig postat 10 bilder i sträck, högsta tror jag är 9 bilder. 3. Jag ser era klagomål. Men eftersom det inte är en regel som är satt av Jacker och att jag aldrig själv har några problem (Även i skolan (ca 56k fax modem)) så scrollas jag aldrig upp. Så jag har bara inte orkat göra Thumbnails... Hörru du Alle, det där duger inte. Ännu en gång visar du hur ego du verkar vara. Sluta bara tänk på dig själv. T.o.m om skolans 56k klarar av det (mycket konstigt) så är det inte du som räknas varenda gång. Vi andra har klagat i evigheter och orsaken som du tar fram i detta inlägg ("orkar inte") är bara löjlig. Om du inte orkar, så posta inte. För det enda du behöver göra är att kopiera en annan länk som vanligtivs ligger 2 cm under den länken du vanligtvis kopierar. Visserligen beroende på var du lägger upp dina screens, men på både Imageshack och Pici är det tillställt så. Vi har eviga problem med dina massposts med bilder, men du vägrar att lyssna och det behöver inte finnas regler för allt. Inte går jag och skriker så högt jag kan på sta'n bara för att det inte finns en regel för det. Jag använder sunt förnuft, använd det du också. Lyssna på våra klagomål och förbättra dig. Vore det inte skönt för dig att posta thumbnails och se hur klagomålen slutar och du kanske tom får en och annan hyllning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Ja, men det ser så fruktansvärt roligt ut, då oftast man inte tänker "mongo = etnisk grupp" med våran svenska idag. höh. Du visste det hela tiden, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Hörru du Alle, det där duger inte. Ännu en gång visar du hur ego du verkar vara. Sluta bara tänk på dig själv. T.o.m om skolans 56k klarar av det (mycket konstigt) så är det inte du som räknas varenda gång. Vi andra har klagat i evigheter och orsaken som du tar fram i detta inlägg ("orkar inte") är bara löjlig. Om du inte orkar, så posta inte. För det enda du behöver göra är att kopiera en annan länk som vanligtivs ligger 2 cm under den länken du vanligtvis kopierar. Visserligen beroende på var du lägger upp dina screens, men på både Imageshack och Pici är det tillställt så. Vi har eviga problem med dina massposts med bilder, men du vägrar att lyssna och det behöver inte finnas regler för allt. Inte går jag och skriker så högt jag kan på sta'n bara för att det inte finns en regel för det. Jag använder sunt förnuft, använd det du också. Lyssna på våra klagomål och förbättra dig. Vore det inte skönt för dig att posta thumbnails och se hur klagomålen slutar och du kanske tom får en och annan hyllning. Bla bla bla, va ni kacklar Ok... Then I gess I need to change my settings in the future. http://pici.se/thumbs/t_DQaOLXjFz.gif Ush va jobbigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Jag har Teila ADSL 2 Mbit/s. nån halvtimme att tanka en film så 100 MBits behövs verkligen inte. Jag tankar en film på ungefär 1 timme, lite mer skillnad tycker jag att det borde vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Jag tankar en film på ungefär 1 timme, lite mer skillnad tycker jag att det borde vara. Du kanske syftar på 700MB XviD medan han syftar på DVD/720p (~4,5GB). Dock har han fel då det tar kanske 10 minuter att tanka DVD/720p från en bra tracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grahns Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Sant, sant. Pratade med 3 av de företag vi får välja mellan. Och alla sa att, visst de kunde leverera 1000mbit/s men det är slöseri med pengar då det inte finns datorer som kan hantera information som kommer så snabbt, än så länge. Den hastigheten är tänkt för nästa generations datorer. Med snabbare vad-det-nu-var (hårddisk?) Finns datorer som klarar den hastigheten dock kostar det ganska mycket då man behöver flera hårddiskar i raid. Jag har 24 mb/s dock uppdelat på flera datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts