Fiskaren Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Hej jag skulle behöva lite hjälp. Hur gör jag om jag skulle vilja lägga till en sådan här youtube funktion i mitt eget forum? [youtube-old]hj8iE3Ybr-M[/youtube-old] Alltså så att användarna inte behöver post URLen utan bara göra en sådan här lite sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Underlättar mycket om du berättar vad det är för forum du har. Redigerad 26 juli, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Underlättar mycket om du berättar vad det är för forum du har. Är egentligen inte mitt utan en kompis men här kommer en länk till forumet: http://s15.invisionfree.com/TheSwedishZaintz/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Inte säker på om det går på gratisforum. (Utan att ladda ner ett stand-alone-script eller koda ett eget dvs.) Redigerad 26 juli, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 funkar bra... om man är admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Inte säker på om det går på gratisforum. (Utan att ladda ner ett stand-alone-script eller koda ett eget dvs.) Var får jag tag på en script då? För en egen klarar jag inte av att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts