bossi Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Hej alla barn nu är det barnprogram. Titta nu här vad Tommy tar fram. En liten sniper och ett sikte. Lyssna nu här vad man kan göra, med sniper å kikar-sikte. Sikta nu in på Sonnys pung, skjut ett skott å lyssna och njuuuut. Sen springer du fram å sparkar han i benet, och sen är det dags att skjta han i skrevet. Snipp snapp skjut så blev Sonny snut. Bra hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 (redigerad) Hej alla barn eller ska jag säga små-nissar?? i dag ska vi visa er hur man använder en älgbössa! du tar lås-dyrken och öppnar farsans vapenskåp och tar bössan,jaktradion och kikarsiktet. sen drar du ut i mora skogen, och sätter dig på ett älgpass... sen när du ser älgen komma så går du fram till honom och säger: "Stop", och "ta jaktradion och ställ dig där borta"! okej säger älgen. sen går du tillbaka till passet och sätter dig och tar bössan och osäkrar den: sätter bössan mot axeln och viskar "you are not going to Die another day motherfucker! och så skjuter du älgen och älgen skriker i radion: "i´m under fire i´m under fire! send backup to sågstuwejen! now god damit, NOW!! sågstuwejen=ett ord på moramål! ojdå!! såg att det skulle handla om VC!! förlåt! Redigerad 8 mars, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 (redigerad) hehe! dom va ju roliga, speciellt 2 & 3 Redigerad 8 mars, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SEMi Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 det finns inte gul ketchup ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Måste ni värkligen sjunga hej alla barn nu är de barnprogram det blir ganska enformit.Kan ni inte sjunga nån annan sång konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Hej alla barn nu är det barnprogram. Titta nu här vad Tommy tar fram en liten bysse och en Emil mysse. Lyssna nu här vad man kan göra med en liten bysse å en mysse. Flytta från Vice City till Lönneberga å sätt på dig myssen å ladda byssen. Sen är det dags att gå in till Emil och c/o. Skjut allt du ser där å lyssna nu här: när du har gjort det spränger du snickarboa i luften å sjunger national sången. Kanske inte den bästa hittils, men den duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 (redigerad) Denna kanske inte handlar om gta vc lite likt iallafall:hej tomte maffian smugglar vapen och låter tomte far vara med lite skit vi leva här med mycket vapen och stort besvär.Snip snap snut så va saga slut. Redigerad 9 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag tycker det verkar som att det finns ganska många som gillar denna topic så sluta klaga. Ja gillar den inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Hahaha!! Vilken rolig! De roligaste va ordet "dymait" som jag inte fattade så värst bra! Hej alla barn nu é de barnprogram, titta nu vad alla töntar tar fram. En onödig topic som handlar om spam. Se nu vad man kan göra med den. Ta en Hultan och säg "lås topicen" så kan man inte skriva i den mer NÖRD det är ju roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Ja gillar den inte.. JAG GILLAR DEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Hej alla barn nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Foo tar fram. En finp och nu ska vi höra vad man med en liten fimp kan göra. Kasta den på någon indränkt i bensin, så har vi gjort en köttfärslimp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Hej alla barn nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Foo tar fram. En finp och nu ska vi höra vad man med en liten fimp kan göra. Kasta den på någon indränkt i bensin, så har vi gjort en köttfärslimp. Eeehh.. det skulle handla om VC så skulle det nog bli lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Ja gillar den inte.. Nej men det e ingen som har tvingat dig att gå in på den här topicen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag spelade mitt "vesee" fast inte på min "pesee" sniprade sonny, skaffa en ponny. Red iväg på den. Slutet kommer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 (redigerad) Vercity raskar över isen vercetti raskar över isen så får vi lov så får vi lov att sjunga vercetti visa så här gör vercetti när han gåroch vad han sjuter och vad han står Så får vi får vi lov att sjunga vercetti visa. Facktiskt vet jag inte hur vercity stavas för jag har ej vc så snälla klaga ej :'( . Redigerad 11 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag tror du visste det eftersom du bara vill larva dig.. Om inte - så stavas hans namn Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Här var det blod, där var det blod, blod överallt, tralla lalala. Tommy står så stor och stolt i estate, Tommy står så stolt i sitt estate, tralla la tralla la la lala. Där kryper Ken, där kryper Ken, där kryper Ken den lugne. Tommy siktar på lilla Kenta, Tommy siktar på lille Kenta, tralla la lalalala. Och där var uppdraget slut, tut tut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 (redigerad) Jag tror du visste det eftersom du bara vill larva dig.. Om inte - så stavas hans namn Tommy Vercetti Jag har facktiskt aldrig spelat Grand theft auto vice city så hur ska jag kunna veta det Föresten tack för du lärde mig hur Tommy vercetti Redigerad 11 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 Jag kom på en ny:Tommy tyran sket i en spann och hälde skiten över amerikas vakra land . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Hej alla barn nu är det barnprogram. Titta nu här vad Tommy tar fram. En liten uzi och lite skott, ett kilogram. Se nu här vad Tommy kan göra, med en liten uzi och ammunition. Stoppa in skotten i uzin och lyssna nu här.... ratta ratta ratta tattata Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts